петък, 7 юни 2013 г.

Henry- I Would Бг Превод




Никой не ме е наранявал така, както ти ме нарани
Не съм искал никого така, както исках теб
Никой друг не можа да направи един мъж толкова слаб
Да го накара да се влюби толкова дълбоко, скъпа

Никой не ме е познавал така, както ти ме познаваш
Просто няма друго момиче като теб
И всеки спомен, който имам
Ми напомня, че съм напълно сам, напълно сам

*Ако можех просто да те забравя, бих го направил
Повече не искам да те обичам
И това, че ми липсваш е като да се сражавам във война
Това е битка, която губя
И бих се предал, момиче, ако можех
Ако можех да си тръгна толкова 
лесно, като теб, бих го направил

Въпреки че съм видял достатъчно, за да знам всичко
Но не достатъчно, за да знам какво 
е чувството да се провалиш
Но болката, която ми остави
Изглежда, че никога няма да отмине
И никога не ме напуска

*Ако можех просто да те забравя, бих го направил
Повече не искам да те обичам
И това, че ми липсваш е като да се сражавам във война
Това е битка, която губя
И бих се предал, момиче, ако можех
Ако можех да си тръгна толкова 
лесно, като теб, бих го направил

Кажи ми как да живея с тази опетнена любов?
Кажи ми как да не изпитвам никакви чувства?
Има ли начин да загърбя всичко?

Ако можех просто да те забравя, бих го направил
Повече не искам да те обичам
И това, че ми липсваш е като да се сражавам във война
Това е битка, която губя
И бих се предал, момиче, ако можех
Просто ми кажи как да си тръгна
От това да те обичам и аз бих го направил




Няма коментари:

Публикуване на коментар