четвъртък, 6 юни 2013 г.

SNSD/Girls Generation- Time Machine Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Сама съм в стаята, която е по-просторна от обичайното
Всичко свърши, предполагам, че това е краят
Историята, която ние двамата създадохме, отиде на вятъра
Не мога да повярвам, че всичко рухна толкова бързо

Направих една грешка, разкайвам се за едно нещо
Никой не е перфектен
Дори да се опитвам да го изрека и да го чуя
Болката не си отива, каквото и да правя

*В момента, ако имах машина на времето
И ако можех да те срещна
Не бих се надявала на нищо друго
Преди спомените да се отдалечат и да избледнеят...
Нуждая се от машина на времето, о
Нуждая се от машина на времето, о

Времето минава толкова бавно, когато съм сама
Наказанието за грешката ми е жестоко
Последните думи, които ми каза
Дори сега не мога да спра да ги повтарям в ума си
Сърцето все още ме боли

Направих една грешка, разкайвам се за едно нещо
Дори сега, аз все още те обичам, като егоистка

*В момента, ако имах машина на времето
И ако можех да те срещна
Не бих се надявала на нищо друго
Преди спомените да се отдалечат и да избледнеят...
Нуждая се от машина на времето, о

Ако мога да се върна през времето и 
пространството, за да те срещна отново
Дори и да се стигне до същия край
Сигурна съм, че няма да съжаляваме за нищо

В момента, ако имах машина на времето
И ако можех да те срещна
Не бих се надявала на нищо друго
Преди спомените да се отдалечат и да избледнеят...
Да, преди спомените да бъдат забравени...
Дайте ми машина времето, о
Дайте ми машина времето, о
Дайте ми машина времето





Няма коментари:

Публикуване на коментар