неделя, 15 септември 2013 г.

Ailee, Maboos&Chakun, FeelDog– Go Away Бг Превод




Знаете какво е това
Това са Brave Family  и легендарните
D.E.U.X, DEUX
И красивата талантлива г-ца Ailee

*Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме

Ти винаги говореше за хубава любов
Но сега ме остави с тази горчива раздяла
Ти си егоистка, толкова се срамувам, 
че се срещах с момиче като теб
Спри да се колебаеш и нека просто да тръгнем 
всеки по своя път, нека не поглеждаме назад
Аз съм толкова готин, SISTAR, дразня се дори, когато 
видя момиче, което прилича на теб, чао, сестро

**Ще те забравя, вече те превъзмогнах
Ще намеря различна любов, за себе си
Ще те забравя, вече те превъзмогнах
Ще намеря различна любов, за себе си

(Аз съм добре, добре, добре) Без теб, аз съм добре
(Аз съм добре, добре, добре) Без теб, аз съм добре
(Аз съм добре, добре, добре) Без теб, аз съм добре
(Аз съм добре, добре, добре) Така че, остави ме, сестро

Ти винаги ме караше да се притеснявам веки ден
Ароматът ти все още е върху мен, замайва ме
Твоята омразна игра беше прикрита от 
красотата ти, писна ми от това, слагам край

**Ще те забравя, вече те превъзмогнах
Ще намеря различна любов, за себе си
Ще те забравя, вече те превъзмогнах
Ще намеря различна любов, за себе си

Характерът ти е ужасен, постоянно променяш мнението си
Съжалявам, момиче, вече е прекалено късно
Безсмислено е, колкото и сладко да се държиш
Сърцето ми вече те напусна
Белегът ми стана по голям и по-болезнен
Време е да си кажем сбогом, върви си, deux

*Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме
Върви, върви, върви, остави ме




Няма коментари:

Публикуване на коментар