сряда, 11 септември 2013 г.

BTS/Bangtan Boys– Coffee Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Скъпа, скъпа, ти си карамелено макиато
Все още усещам сладкия ти аромат върху устните си
Скъпа, скъпа, тази вечер

Скъпа, аз дебютирах, това е достатъчно, нали?
Хванах се на бас със света за това какъв успех ще постигна
Моята усмивка, която показвах единствено 
на теб, напоследък отново се усмихвам така
Феновете ми са любопитни
O и вече не пия макиато
Знаеш, че започнах да пия американо заради теб
Когато се срещахме, аз се чудех какъв е този вкус
Но вече има смисъл в студения и горчив вкус оставащ 
след това, сега, когато ти не си тук, момиче
Ако ще свиквам със всичко така, аз бих избрал да съм 
пълен с разкаяние, след като си играя с огъня
Нашите безчувствени обещания, безбройни 
грешки, нашите неописуеми и малки грешки
Чашата пълна със спомени става все по-горчива докато пия
Но мисля, че знам защо продължих да пия
Защо се натъжавам още повече, че всички живеят така?

*Скъпа, скъпа, ти си карамелено макиато
Все още усещам сладкия ти аромат върху устните си
Скъпа, скъпа, тази вечер
Скъпа, скъпа, ти беше по-топла от аромата на кафе лате
Помниш ли това чувство?
Скъпа, скъпа, тази вечер

Скъпа, тази вечер, пожелавам ти приятна вечер
Нашето първо съобщение и телефонно обаждане, 
които бяха пълни с неловки моменти
Нашата дългоочаквана първа среща, защо хапех 
ноктите си? Защо бях толкова нервен?
С течение на времето, беше естествено, че станахме двойка
С такъв вид думи, ние проверявахме чувствата на другия
Нашата първа среща беше като сладко карамелено макиато
Където и да ходехме, ние искахме да бъдем заедно
Но с течение на времето, тези чувства се стекоха като стичащо се еспресо
Всичко ме боли без причина, ние бяхме толкова добре заедно
Раздялата ни беше като горчиво американо
Спомените ми все още се връщат в онова кафене

*Скъпа, скъпа, ти си карамелено макиато
Все още усещам сладкия ти аромат върху устните си
Скъпа, скъпа, тази вечер
Скъпа, скъпа, ти беше по-топла от аромата на кафе лате
Помниш ли това чувство?
Скъпа, скъпа, тази вечер

Дните, в които бях опиянен от аромата ти по цял ден
Помня, че решихме да се разделим, след като 
си обещахме, че ще бъдем заедно завинаги
Докато пия това кафе, което ти харесваше, 
аз мисля за теб, превъртам спомените си
Мина много време и напоследък, ти понякога ми липсваш, чудя се защо?

*Скъпа, скъпа, ти си карамелено макиато
Все още усещам сладкия ти аромат върху устните си
Скъпа, скъпа, тази вечер
Скъпа, скъпа, ти беше по-топла от аромата на кафе лате
Помниш ли това чувство?
Скъпа, скъпа, тази вечер




Няма коментари:

Публикуване на коментар