петък, 20 септември 2013 г.

EXO– Baby Don’t Cry/Merman’s Tears Бг Превод



                                                      ПРЕВОД

Не се колебай повече, моля те, вземи сърцето ми
Да, колкото по-остро е, толкова по-добре– тази 
вечер дори лунната светлина затваря очите си
Само ако беше друг мъж, а не аз, само ако това беше сцена от комедия
Ще изгоря всички белези останали от твоята любов

*Скъпа, не плачи тази вечер– след като мракът настъпи
Скъпа, не плачи тази вечер– нищо няма да се случи
Няма от какво да се страхуваш, аз съм до теб
Така че, скъпа, не плачи, не плачи– защото моята любов ще те защити

Ние споделяме съдбите си, които са на път да се срещнат
Колкото по-голяма вероятност имаше чувствата ни да 
изчезнат, знам, че ние се обичахме толкова по-силно
Когато се усмихнеш, засиява слънчева светлина, 
тази брилянстност не може да бъде изразена с думи
Вълни се разбиват в сърцето ми

Скъпа, не плачи тази вечер– в тази бурна нощ 
(В която небето сякаш е на път да падне)
Скъпа, не плачи тази вечер– нощ като тази е подходяща
Трябваше да се откажа от теб в този 
момент, който блести по-ярко от сълзите
Така че, скъпа, не плачи, не плачи– любовта ни ще бъде запомнена

Върху мрачната сянка на болката, по време на мъчителното сбогуване
Дори и да рухна, дори и така да ти бъде по-лесно да го понесеш
Вместо това, аз ще ти дам себе си, дори и сам да не познавам себе си
Не плачи– вместо горещи сълзи, покажи ми студен смях, скъпа

Не казвай нищо повече (Скъпа) Нищо повече (Не плачи)
Моля те, не се колебай– точно преди да се превърна в пяна
Не казвай нищо повече (Скъпа) Нищо повече (Не плачи)
Просто ме изгори с този нож, за да 
остана в спомените ти като сияен човек

Лунната светлина изпълва очите ти
Тази вечер отминава тихо в болка

*Скъпа, не плачи тази вечер– след като мракът настъпи
Скъпа, не плачи тази вечер– нищо няма да се случи
Няма от какво да се страхуваш, аз съм до теб
Така че, скъпа, не плачи, не плачи– защото моята любов ще те защити

Ранната слънчева светлина се разтапя
Светлината, която прилича на теб, изгасва
Очите ми, които някога бяха изгубени най-накрая плачат, плачат, плачат




Няма коментари:

Публикуване на коментар