сряда, 11 септември 2013 г.

Rain- My Girl Бг Превод



                                               ПРЕВОД

Хей, скъпа, обичам те, момиче
Знаеш ли, ти си моята слънчева светлина
Слушай

Скъпо момиче, толкова съм щастлив
Цял ден, аз съм с теб в мислите си
Цяла нощ, аз съм с теб в сънищата си
Всеки ден, ти си пред очите ми
Този образ става все по-сладък и по-сладък

Ти си красива, момиче
Ти завинаги ще си моето красиво момиче
Толкова си красива
Ще ти кажа думите, които искам да изрека от толкова време

*Ти винаги ще бъдеш моя
Ти винаги ще бъдеш моето момиче
Ти си моето момиче
Не гледай никъде другаде освен към мен

**Ти винаги ще бъдеш моя
Аз винаги ще бъда твоя мъж
Аз съм твоя мъж
Ти си моето момиче

Стъпка по стъпка, бавно си ставаме по-близки
Стъпка по стъпка, винаги ще те чакам
Толкова си красива, момиче
O, ти си моят ангел, винаги ме защитаваш
Толкова си красива (Толкова красива)
Ще ти кажа думите, които искаш да чуеш

*Ти винаги ще бъдеш моя
Ти винаги ще бъдеш моето момиче
Ти си моето момиче
Не гледай никъде другаде освен към мен

**Ти винаги ще бъдеш моя
Аз винаги ще бъда твоя мъж
Аз съм твоя мъж
Ти си моето момиче

Мисля, че вече съм готов
Безкрайно съм благодарен за любовта, с която ме дари
Ние можем да се грижим един за друг
Като бъдем заедно
Аз ще те обичам завинаги

*Ти винаги ще бъдеш моя
Ти винаги ще бъдеш моето момиче
Ти си моето момиче
Не гледай никъде другаде освен към мен

**Ти винаги ще бъдеш моя
Аз винаги ще бъда твоя мъж
Аз съм твоя мъж
Ти си моето момиче

*Ти винаги ще бъдеш моя
Ти винаги ще бъдеш моето момиче
Ти си моето момиче
Не гледай никъде другаде освен към мен

**Ти винаги ще бъдеш моя
Аз винаги ще бъда твоя мъж
Аз съм твоя мъж
Ти си моето момиче


Да, о, ти си моето момиче




Няма коментари:

Публикуване на коментар