събота, 8 февруари 2014 г.

Soyu & JunggiGo Feat. Lil Boi– Some Бг Превод



                                                            ПРЕВОД

Понякога, аз се дразня без дори да осъзнавам
Но чувствата ми към теб не са се променили
Може би аз съм странния
Помислих си това, докато страдах сам

Докато се въртя в леглото сама в празната стая
По телевизията дават повторения от вчерашната драма
Аз държа телефона си, който не звъни, докато не заспя

Напоследък, имам чувството, че си моя, имам чувството, че си моя, но не си
Имам чувството, че съм твоя, имам чувството, че съм твоя, но не съм
Какви сме ние? Объркан съм, недей да стоиш безучастно
Имам чувството, че се обичаме, имам 
чувството, че се обичаме, но това не е така
Всеки път, когато ме видиш, действията ти са толкова неясни
Напоследък, мразя да чувам, че съм просто приятел

Искам всяка сутрин да отварям очите си и да виждам съобщение от теб
Искам да заспивам с гласа ти в края на деня
През уикендите, искам да те прегръщам пред много хора, сякаш се хваля

Напоследък, имам чувството, че си моя, имам чувството, че си моя, но не си
Имам чувството, че съм твоя, имам чувството, че съм твоя, но не съм
Напоследък, мразя да чувам, че съм просто приятел

Не те харесвам, напоследък не те харесвам
Но имам единствено теб, имам единствено теб
Кажи ми го ясно
Не се отдръпвай, а ми признай любовта си

Да се преструваш, че сме само приятели, да се 
държиш, сякаш се обичаме, не прави това
Колкото повече мисля за това, толкова по-любопитно ми става за чувствата ти
Момиче, толкова си неясна, не мога да направя нищо 
или може би очаквам да се случи чудо, лото
Искам да ми дадеш ясен знак, но забравям за това, когато видя усмивката ти

Напоследък, имам чувството, че си моя, имам чувството, че си моя, но не си
Имам чувството, че съм твоя, имам чувството, че съм твоя, но не съм
Недей просто да се смееш, сякаш не знаеш, 
спри с това сега, бъди искрен с мен
Не ме слагай в сърцето си и потърси любовта някъде другаде
Защо не спреш да се преструваш, че не 
знаеш, когато всъщност знаеш всичко?
Не ми излизай с извинението, че си изморена, 
а побързай и ми кажи, че ме обичаш 






Няма коментари:

Публикуване на коментар