петък, 21 февруари 2014 г.

SPEED– Focus Бг Превод



                                                    ПРЕВОД

Добре, съсредоточете се
Аз съм Woo Taewoon, дори и да ми се обадиш, аз няма да вдигна
Ще си ядеш ноктите, с неудобен поглед, ще изгубиш ума си
Аз съм идол, но обичам културата си
Защото никога не съм смятал, че хип-хопа е за бебета
Ще се възползвам от този шанс и ще ви покажа на какво съм способен
Използвайки термини от телевизията, влиянието, 
което оказвам е като на националните телевизии

Погледнете нещастниците, които говорят глупости, казвайки, 
че сме просто някакви идоли, които си играят на рапъри
Смеят да ми казват, че това е загуба на младостта ми?
Аз съм като сладкия дъжд, който ще промени пресъхналата земя
Това е моята съдба
Ритъмът ми е като безкрайна железопътна линия
Една смислена поука, която преминава през всички препятствия
Моят ритъм е като електрически трион
Сега, вдигнете ръцете си високо във въздуха

Съсредоточете се
Royal Class, скъпа

Рапът ми е като статуя на Буда
Те ме виждат и свеждат главите си
В същото време, аз говоря
Защитавам чистотата на хип-хопа
Не съм изгубил намеренията си, които имах в началото 
Заради всички онези, които ме критикуват
Аз съм като припева в песните
На път съм да избухна като несправедливо обвинена жертва
Аз влагам всичките си скрити таланти в тази песен
Песен, подарък за всички нещастници, които не разбират нищо 
Аз съм достатъчно зрял и опитен
Някои от тях вероятно вече са си подмокрили гащите
Вие не можете дори да си закопчаете панталоните, 
а се опитвате да се изправите срещу мен
Моят талант идва от небесата
Аз просто съм страшно добър
Искам да ви видя да ме боготворите
След като започнете да ме боготворите, ще започнете и да ме уважавате
Сега, още веднъж, съсредоточете се
Съсредоточете се над старта на този рап

Една продукция на DEEP и Radiogalaxi
Край





Няма коментари:

Публикуване на коментар