петък, 7 февруари 2014 г.

Zizo Feat. Lim Kim– Winter Haeundae Бг Превод



                                               ПРЕВОД

*Нека заминем, само ние двамата
Да се качим на влака, без да взимаме нищо
Там, аз ще те държа в прегръдките си

Не се колебай дали да го направиш или не, просто ела с мен
Студено е, така че не се тревожи прекалено много за външния си 
вид, защото ти си красива, дори когато си навлечена с дрехи
Искам да напиша имената ни на златния пясък
Искам да слушам тази песен заедно с теб 
и да гледам как сините вълни се разбиват 

Когато се разхождаме, стъпките ни се заличават 
от вълните, нека захвърлим и провалите си с тях
Ние просто трябва да вървим,на кого му 
пука, че пясък ще влезе в обувките ни?
На кого чу пука, че не е лято? Зимата е по-спокойна и по-тиха
Ако ти е студено, ще донеса нещо топло, да останем още малко

*Нека заминем, само ние двамата
Да се качим на влака, без да взимаме нищо
Там, аз ще те държа в прегръдките си

Остави обърканите си и заети мисли вкъщи, каже чао на Seoul за малко
Захвърли товара си, който носиш в натоварения си живот
Като развита тоалетна хартия, трудно е да върнем времето назад
За това запомни днешния ден, направи 
снимки по-късно, изпълни първо очите си 
Хоризонтът погълна слънцето и денят изтече като река
Дори и да се умоляваш като малко дете, което иска да си 
поиграе още малко, зимното Haeundae няма да се промени
Какво да правим вечерта? Искаш ли да хапнем риба, тъй като сме в Busan?
И без това вече е прекалено късно да се прибираме 
вкъщи, да останем тук цяла нощ, да

Аз съм на плажа с теб, ние сме в зимното Haeundae
Аз съм на плажа с теб, хайде да пеем с океана
Започвам да се вълнувам, ние сме в зимното Haeundae

*Нека заминем, само ние двамата
Да се качим на влака, без да взимаме нищо
Там, аз ще те държа в прегръдките си

Тази вече
Нека заминем
Чувството е толкова хубаво

Тази вече
Нека заминем
Чувството е толкова хубаво






Няма коментари:

Публикуване на коментар