понеделник, 19 май 2014 г.

BoA- Not Over U Бг Превод



                                                          ПРЕВОД

Take me away – поглеждам часовника си
Както винаги, дългата тишина ме намира
Приближаващият се влак ме подминава
Аз живея с вярата, че следващият ще дойде, когато този отмине

*Аз отварям очите си в новия ден, но отново вървя сама като вчера
Това не е нищо особено– страхувам, че ще се срещна с теб
Докато вървя сама из спомените си

O, (O), страдаш ли както страдам аз? Можеш 
ли първо ти да погледнеш назад към мен?
Ние стоим на противоположни страни, но аз все още не съм те преодоляла

Сянката, която върви пред мен ме зове
Тясната уличка ме води там (Аз я следвам)
Аз все още ясно виждам онези двама човека да стоят там
Всеки може да види колко са красиви– те изглеждат много щастливи

*Аз отварям очите си в новия ден, но отново вървя сама като вчера
Това не е нищо особено– страхувам, че ще се срещна с теб
Докато вървя сама из спомените си

O, (O), само ако можех да върна времето назад
Щях да се опитам да загърбя спомените и да тръгна в другата посока
Все още не съм те преодоляла

O, ти не си до мен
O, но ти все още си в сърцето ми
O, днес небето отново е ясно
O, но в очите ми вали дъжд, о

Спомените са толкова тъжни
Те ми напомниха, че това е миналото, а не настоящето


O, о, о, о, о





Няма коментари:

Публикуване на коментар