четвъртък, 15 май 2014 г.

BTL (Beyond The Limit)– Too-G Бг Превод



                                                            ПРЕВОД

Когато бях в капан и се тревожих за бъдещето 
и мечтите си (Тревожих се за мечтите си)
Аз търсих място, на което да си отдъхна, но 
бях изплашен и зает да избягвам всичко
Тогава се запитах, до кога ще се крия?
Дори да нямам нищо, аз ще се изправя пред света с амбицията си

Моля, дай ми сила
Искам да тръгна след светлината в мрака и да я хвана
Където и да съм, никой не може да ме спре

*Дори да падам, дори да се сблъсквам с трудности 
и да рухвам, аз няма да се откажа до самия край
Аз ще надвишавам и надвишавам лимита си и ще продължа до самия край

**В момента се прераждам
Забравяйки миналото, в което се страхувах
Продължавайки напреди и следвайки мечтите си

***Ще ги превърна в реалност (Да)
Аз (О, скъпа) ще ги превърна в реалност

Аз не съм мъртъв, сърцето ми бие като лудо (Сърцето ми бие)
Защото в този лабиринт вече няма провал

Дори и трудностите да ме връхлетят като буря
Аз няма да се страхувам от сълзите, предателството или белезите
Ела, ела и виж моята страна на нещата
Ще видиш колко съм израснал и няма да повярваш на очите си

*Дори да падам, дори да се сблъсквам с трудности 
и да рухвам, аз няма да се откажа до самия край
Аз ще надвишавам и надвишавам лимита си и ще продължа до самия край

**В момента се прераждам
Забравяйки миналото, в което се страхувах
Продължавайки напреди и следвайки мечтите си

Ти, да вървим, йо, светлините светят над мен
Всички очи са върху мен тази нощ
Опитвам се да надмина себе си по един или друг начин
Моят огън гори още по-ярко, аз ще тичам безкрайно
Готов съм да го направя
До самия край, аз няма да спра
Да, сър
Не заставай на пътя ми
На края, пази си гърба
Аз ще засипя с удари враговете си, които се опитват да ме спрат
Ще се изгубите в мрака

Дори да падам, дори да се сблъсквам с трудности 
и да рухвам, аз ще сбъдна мечтите си
С борбен дух и страст, вместо с гняв, аз ще сбъдна мечтите си

В момента се прераждам
Ще защитавам тези, които вярваха в мен и ме чакаха

***Ще ги превърна в реалност (Да)
Аз (О, скъпа) ще ги превърна в реалност






1 коментар: