четвъртък, 29 май 2014 г.

N.SONIC– Crazy Бг Превод



                                              ПРЕВОД

Ние си писахме тази сутрин
И ти започна да се държиш нетипично сладко
Беше малко странно, но ми хареса
Да, ще се срещнем там по-късно

Пращам ти това съобщение, но какво е това?
Ти каза, че вчера си се забавлявала, какво е това?
Чакай, вчера ти ми каза, че си заета
И затова не можахме да се видим

*Наистина полудявам, искам да спра това сега
До кога ще продължаваш да се държиш по този начин?
Не издържам повече, така че остави ме
Всичко е лъжа, моля те, затвори устата си

Замълчи, мразя жалките извинения
Ако паднеш на колене и се умоляваш
Казвайки, че това е било за последен път
Тогава, за ще се престоря, че нямам друг избор, освен да ти простя

Обещавам си, че никога повече няма да позволя да бъда заблуден
От лъжите от усмихнатото ти лице
Но решителността ми рухна в този момент
Не мога да повярвам, имам чувството, че умирам

Казваш, че не е това, което изглежда, че аз съм единствен за теб
Че някой просто е дошъл при теб и е ти казал "Скъпа, как си?"
Аз сдържах гнева си и се обърнах
Но сълзите не спират да се стичат от очите ми

*Наистина полудявам, искам да спра това сега
До кога ще продължаваш да се държиш по този начин?
Не издържам повече, така че остави ме
Всичко е лъжа, моля те, затвори устата си

Полудявам, ти ме влудяваш
Има нещо между някое копеле и моето момиче
Дори не искам да си го представям, ще полудея
Влудява ме, не можеш да поправиш навиците на кучето
Това е лудост, не може да се поправи, това е лудост
Няма лекарство за това,  просто трябва да продължа да живея така

Наистина полудявам, искам да спра това сега
До кога ще продължаваш да се държиш по този начин?
Не издържам повече, така че остави ме
Всичко е лъжа, отново ме лъжеш, моля те, спри

Фактът, че те обичах, че избрах теб
Съжалявам за това толкова много
Никога повече не ме търси, аз ще захвърля всичко
Любовта ми отави само дълбоки и болезнени белези





Няма коментари:

Публикуване на коментар