събота, 24 май 2014 г.

She'z– Another Day Is Passing Бг Превод



                                                        ПРЕВОД

Аз пазарувах цял ден и танцувах с приятелите си
Аз пях песни, които обикновено не пея
И пих много до късно вечерта

До сега трябваше да съм се изморила, трябваше 
да съм изтощена и да съм те забравила
Но при всяка възможност, сърцето ми мисли за теб
Ако ми се обадиш, да отговоря ли? Да се усмихна ли?

*Когато този момент настъпи, след като изпразня чашата си
Ти може да ми се обадиш, докато  чакам
Когато сляза от колата, докато вървя по улицата пред къщата ми
Може да видя да ме чакаш там

Аз съм тази, която искаше да се разделим, аз съм тази, която се ядоса
Странно е, но сълзите ми те презират
Питат защо все още не си се обадил, дали не си полудял

*Когато този момент настъпи, след като изпразня чашата си
Ти може да ми се обадиш, докато  чакам
Когато сляза от колата, докато вървя по улицата пред къщата ми
Може да видя да ме чакаш там

Дори едно незначително съобщение, дори част от дъха ти
Аз държа телефона си, сякаш не мога да дишам без него
Моля те, появи се пред мен, липсваш ми, имам чувството, че ще умра

Поредният ден отминава, сълзите ми продължават да се стичат
Аз все още те чакам, но знам, че ти няма да дойдеш
Аз мисля за теб, а след това отново се опитвам да те забравя
И така отминава поредният ден





Няма коментари:

Публикуване на коментар