петък, 15 август 2014 г.

Jinwoon- You Walking Toward Me Бг Превод




*Виждам те от далече
Ти ме гледаш със студени очи
И вървиш към мен, ти вървиш към мен

Ти изричаш думи, които не можеш да върнеш назад
С тих глас, ти взимаш всичките ни спомени
И ги разкъсваш на парченца, разкъсваш ти на парченца

**Потънах в очите ти, като в син океан
А след това ти ме отхвърли, излетях като цигарен дим
Сякаш съм едно нищо

Като пясъчен замък, разпадащ се заради вълните
Сякаш нашите спомени никога не са съществували
Ти сложи край просто така

Аз първи ти обръщам гръб и се отдалечавам от теб
Въпреки че връхчетата на пръстите ми все още са насочени към теб
Аз се отдалечавам, отдалечавам се

Сдържайки тази болка, която не мога да понеса
Аз се опитвам да затворя очите си, припомняйки 
си последният път, когато видях лицето ти…

**Потънах в очите ти, като в син океан
А след това ти ме отхвърли, излетях като цигарен дим
Сякаш съм едно нищо

*Виждам те от далече
Ти ме гледаш със студени очи
И вървиш към мен, ти вървиш към мен







Няма коментари:

Публикуване на коментар