събота, 15 ноември 2014 г.

AOA- Girl's Heart Бг Превод




E, e, e, e, e, e, e, e, e, AOA
Brave Sound
Да започваме

Не можеш да бъдеш груб към мен
Прави ми комплименти, казвай ми, че съм красива
Дори и да не готвя добре
Яж храната, която съм приготвила сякаш е вкусна

Усмихвай ми се
Прегръщай ме, когато плача
Повече от всекиго другиго, често ми казвай, че ме обичаш

Говориш празни приказки, ти си безчувствен
Единствено в устата ти има някакъв живот
Казвайки бля бля бля
Аз съм момиче, което вехне
Дори приятелите ми забелязват всичко
Те ме питат защо търпя това?
Но единствено ти не знаеш нищо, като глупак?

*Минава полунощ
Защо не се прибираш вкъщи? Какво правиш?
Скоро ще се съмне
Къде спиш сега?

**Заради теб, сърцето ми се измъчва
Не мога да мигна цяла нощ
E, e, e, e, e, e, AOA
Как е възможно въобще да не разбираш женското сърце?

Спази обещанията, които ми даде
От време на време ми прави комплименти
Не ми говори ядосано
Защото аз те обичам

Говори ми малко по-чувствено, с топли очи
Не забравяй да ми казваш, че ме обичаш всеки ден, не ме пренебрегвай
Не карай сърцето ми,което е изпълнено единствено с теб, да плаче

*Минава полунощ
Защо не се прибираш вкъщи? Какво правиш?
Скоро ще се съмне
Къде спиш сега?

**Заради теб, сърцето ми се измъчва
Не мога да мигна цяла нощ
E, e, e, e, e, e, AOA
Как е възможно въобще да не разбираш женското сърце?

Такова е женското сърце
Аз съм момиче с нежно и младо сърце
Искам да бъда най-важната за теб
Моля те, разбери какво чувствам

*Минава полунощ
Защо не се прибираш вкъщи? Какво правиш?
Скоро ще се съмне
Къде спиш сега?

**Заради теб, сърцето ми се измъчва
Не мога да мигна цяла нощ
E, e, e, e, e, e, AOA
Как е възможно въобще да не разбираш женското сърце?






Няма коментари:

Публикуване на коментар