неделя, 9 ноември 2014 г.

The Legend- If You Feel The Same Way Бг Превод



                                            ПРЕВОД

О, всичко спря, виждам единствено теб, момиче
Ти гледаш към мен, не можеш да свалиш очи от мен, о, да

Сладкият ти глас, очите ти, които са като 
звезди, скъпа, ти открадна сърцето ми
Скъпа, ти открадна сърцето ми, искам да 
разбера всичко за теб, приближи се

Ако и ти чувстваш същото, приближи се, ако 
съм с теб, бих отишъл навсякъде
Красотата ти ме кара да сияя, ако и ти чувстваш 
същото, момиче, ела при мен

Надявам се, че ще разбереш сърцето ми, то е само твое, само твое
Ти чувстваш ли същото? Имам добро предчувствие
Ти ми се усмихваш, скъпа, ти открадна сърцето 
ми, скъпа, ти открадна сърцето ми
Искам да изпълня сърцето си с теб, приближи се

Ако и ти чувстваш същото, приближи се, ако 
съм с теб, бих отишъл навсякъде
Красотата ти ме кара да сияя, ако и ти чувстваш 
същото, момиче, ела при мен
Времето тече, надявам се, че чувствата си няма да изгубят светлината си

Очите ми се спряха върху теб, ти се усмихваш 
лъчезарно, имам добро предчувствие 
Ти си в сърцето ми, всеки ден, ти запълваш празнотата ми
Когато те видя, денят ми става по-добър и 
измореното ми сърце продължава да бие
Ти си моето единствено момиче

Ако и ти чувстваш същото, довери ми се и ела при мен, момиче
Ако и ти чувстваш същото, приближи се
Ако съм с теб, бих отишъл навсякъде
Красотата ти ме кара да сияя, ако и ти чувстваш 
същото, момиче, ела при мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар