сряда, 20 януари 2016 г.

Lucky J- No Love Бг Превод




Докато усетя, че нещо не е както трябва
Разбрах, че вече е прекалено късно
Очите ти ми го казваха

По дяволите, това, което се опитвам да ти кажа, е че те харесвам
Бележките ми се разгъват една по една и падат като дъжд
Направих всичко по силите си, за да науча името ти
Но не получих никакъв отговор 
Зад тъжното ми изражение изниква един спомен

Опитвам се да се върна назад към този спомен, но нищо не с е е променило 
Аз съм сам и се усмихвам на тази снимка, но всичко това е заблуда
Искам да изтрия тази лъчезарна усмивка
Искам да разкъсам тази снимка

*Няма любов, оставям те да си отидеш, без да 
са ми останали никакви чувства към теб
Ще изгоря всичко, което ми е от теб
Знам, че е трудно, но това е краят

**Любов, просто ще те отпратя надалече
Ще те изгоря в пламъци, ти изгаряш
Без да чувстваш нищо, бавно изгори
Бавно изгори

Ти си отиваш, ти си отиваш
Без да осъзнавам очите ми се насълзяват
Замайвам се, караш главата ми да се върти и върти 
Раните ти те изгарят, да

Оставям те да си отидеш, оставям те да си отидеш
Отново си отиде, някъде, където не мога да те намеря
Въртим се в кръг, всичко се повтаря, о, о, о, о

Пиша име ти и го късам, правя това отново и отново
Искам да се разделя с всички спомени за теб
Аз пиша име ти и го късам, правя това отново и отново
Сърцето ми е като смачкан лист хартия

Понякога раната, която ми остави, се появява отново
И  известно време, аз не мога да кажа нищо
Несподелените ми чувства бяха последното ти предупреждение
Благодарение на теб, животът ми е напълно съсипан

*Няма любов, оставям те да си отидеш, без да 
са ми останали никакви чувства към теб
Ще изгоря всичко, което ми е от теб
Знам, че е трудно, но това е краят

**Любов, просто ще те отпратя надалече
Ще те изгоря в пламъци, ти изгаряш
Без да чувстваш нищо, бавно изгори
Бавно изгори

Не мога да понеса болката в сърцето си
То не спира да повтаря
Не бягай, не се отдалечавай прекалено

Обещавам да се опитам да изпразня сърцето си 
от теб толкова, колкото ме нарани
Ще те изгоря като този огън

*Няма любов, оставям те да си отидеш, без да 
са ми останали никакви чувства към теб
Ще изгоря всичко, което ми е от теб
Знам, че е трудно, но това е краят

**Любов, просто ще те отпратя надалече
Ще те изгоря в пламъци, ти изгаряш
Без да чувстваш нищо, бавно изгори







Няма коментари:

Публикуване на коментар