сряда, 16 март 2016 г.

Lee Hi Feat. Incredible- Official Бг Превод




О, скъпи
Само ако ти
Само ако ти знаеше

Ти ме караш да
Тичам към теб
Тичам към теб
Скъпи

Отначало се колебаех
Малко се страхувах
Но дълбоко в себе си, аз очаквах тази нощ

По цял ден, аз мисля за това
Не мога да спра да си го представям
Да бъдем заедно цяла нощ
Всички неща, които ще направим

Когато съм в прегръдките ти
Когато се целуваме
Когато спя
И се събуждам до теб

Сърцето ми
Душата ми
Тялото ми

От този момент, скъпи 24/7

Аз искам да бъда твоето момиче
Искам да те накарам да почувстваш
Че аз съм твоя
Искам официално да бъдем заедно

Ако искаш нещо
Каквото и да е то
Аз искам да ти го дам
Искам официално да бъдем заедно

Искам да бъда твой
Не искам да се обърквам, искам официално да бъдем заедно
Не знам защо
Защо чакахме толкова дълго
Не издържам повече

Когато съм в ръцете ти, О
Когато се целунем, аз летя в небесата

Сърцето ми
Душата ми
Тялото ми





Няма коментари:

Публикуване на коментар