сряда, 16 март 2016 г.

MAMAMOO- 1cm Бг Превод



Тук има ли някой, който е по-висок от мен?
Ако не, тогава добре

*Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Аз съм по-висока от теб
Ти си 160, Аз съм 161
Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Разликата ни е само 1см

Що за глупости са това?
Първо, Wheein няма нищо общо с тази история
Разбирате ли? Обичам я, но когато става въпрос за ръст
Тя не може да каже нищо, тя е дребна, Wheein
Смешно е, вие unnis наистина ли се карате заради 1cм?
Нека не издребняваме
Само на мен ще ми бъде позволено да нося обувки с висок ток

Разликата ни е само 1см
(Unni, главата ти е малко голяма)
Просто го приеми, дребосък
(Просто го приеми)
Нищо в живота ти няма да се промени
(Какви ги говориш?)
Разбираш ли за какво ти говоря?

О, Боже, unni, все още ли се надяваш на невъзможното?
Виж, чака те още много път, докато стигнеш до тази височина
Как е въздухът там долу?
Малко е застоял, нали?
Аз не мога да дойда там, забранено ми е

Стига си се тревожила, просто спри
Щом имаш време за това
Тревожи се за нещо по-важно
O, Wheein, не стигаш ли до тук?
Ще го сниша по-ниско за теб
Тази unni е известна като високото момиче тук

*Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Аз съм по-висока от теб
Ти си 160, Аз съм 161
Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Разликата ни е само 1см

Ей-йо, дори и да се наредите в редица
Вие пак сте по-ниски от мен
Дори да използвате високи стелки, няма да има полза
Ще бъде очевидно, дори носите обувки висок ток
Ще бъде очевидно, дори да носите маратонки
Редът на ръста ни е като До Ре Ми Фа

Разликата ни е само 1см (1.8)
Всички знаят, че това е едно и също
(И двете имате големи глави)
Това е като война
Разбирате ли за какво говоря?

Хей, ти "Moon Star", забавляваш се, нали?
Признай си, правиш се на голяма работа
Правейки се на по-висока, правейки се на много важна
Държиш се сякаш си Choi Hong Man
Ни вие всички сте еднакви

Нямам думи
Нямам думи
Идва ми да се изсмея
Ето така се чувствам, не мога да повярвам

*Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Аз съм по-висока от теб
Ти си 160, Аз съм 161
Mamamoo Mamamoo Mamamoo
Moo moo moo moo moo moo moo
Разликата ни е само 1см

Тук има ли някой, който е по-висок от мен?
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб

Слушайте внимателно, вие, дребосъци
Тук, аз съм

По-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб
Аз съм по-висока от теб






Няма коментари:

Публикуване на коментар