събота, 15 април 2017 г.

Lunafly- Dreaming Bout You Бг Превод



Красивата ти
За мен, ти си като галерия
Ти постоянно си пред погледа ми
Дори когато мълчаливо затворя очите си
О, да 

Красиво момиче
За мен, ти си като красива гледка
Ти постоянно си пред погледа ми
Дори когато мълчаливо затворя очите си
О, да 

*Това чувство, копнежът ми по теб
Как мога да го обясня?
Позволи ми да бъда твоите крила 
(Позволи ми да бъда твоите крила )

**Хвани ръката ми
Ще те заведа където поискаш, скъпа
Не искам да се събуждам от този сън 

***Последвай ме, да се понесем сред облаците
Скъпа, сега мога да те почувствам
Скъпа, сега мога да те виждам
Ще създам за теб сезон, който не съществува на този свят
Ще те чакам, о

****Момиче, аз сънувам
Сега, аз сънувам
Момиче, аз сънувам
Ние ще се срещаме през нощта
Аз сънувам теб, момиче 

В мрачното нощно небе
В тази тъмнина
Моите очи са като папараци, които следват единствено теб 

О, аз бавно започвам да се променям заради теб
О, да 

*Това чувство, копнежът ми по теб
Как мога да го обясня?
Позволи ми да бъда твоите крила 
(Позволи ми да бъда твоите крила )

**Хвани ръката ми
Ще те заведа където поискаш, скъпа
Не искам да се събуждам от този сън 

***Последвай ме, да се понесем сред облаците
Скъпа, сега мога да те почувствам
Скъпа, сега мога да те виждам
Ще създам за теб сезон, който не съществува на този свят
Ще те чакам, о

****Момиче, аз сънувам
Сега, аз сънувам
Момиче, аз сънувам
Ние ще се срещаме през нощта
Аз сънувам теб, момиче 

Аз сънувам теб
Момиче, аз сънувам теб
И умирам да бъда твой
O, мое момиче
Аз сънувам теб
Момиче, аз сънувам теб
Аз сънувам теб
Момиче, аз сънувам теб

Скъпа, ние сме в сън
Скъпа, сега мога да те почувствам
Скъпа, сега мога да те виждам
Това е фантазия, която създадох само за теб
Ще те чакам, о

Момиче, аз сънувам теб
Сега, аз сънувам теб
Момиче, аз сънувам теб
Ние ще се срещаме през нощта
Аз сънувам теб, момиче 







Няма коментари:

Публикуване на коментар