понеделник, 8 май 2017 г.

MONSTA X- Calm Down Бг Превод



Не мога да го контролирам, не мога, безполезно е да опитвам
Сърцето ми бие като лудо, събуждайки спящият ми ум
Мисля, че трябва да те направя моя
Очите ми са стават по-големи, отварям ги все по-широко
С бързи стъпки, аз вървя към теб
Искам да замръзнат като лед, всички мъже около теб
В сърцето ми гори огън, а ревността е 
като масло, което го разгаря по-силно
Извикай името ми, помогни ми да се успокоя 

O, кой би могъл да те отблъсне?
Не мога да се контролирам, ти си прекалено красива
Не мога да се справя, не мога да го контролирам
Ти преобръщаш всичко в мен
(Във всеки един момент, по всяко време) 

*Някой да ме спре, не мога да се успокоя
Нервите ми са изострени, погледнете
Не косъм съм да избухна

**Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Ла, ла, ла, стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя

Чук, чук, чук, чук, чук, това място е откачено
Възклицания на неодобрение експлодират
Не мога да се контролирам, изгубих ума си
Студените очи на всички са върху мен
Jooheon, настроението ми е лошо, лошо, лошо
Кучетата лаят бау уау уау уау уау
Уау уау уау уау уау уау 
Паднах си по увереността ти, открадна сърцето ми
Очите ми губят фокус, чувствам се замаян
В момента не съм на себе си, запленен съм от чара ти
Единственото нещо, което искам, е да те имам
Може да боли, но искам да ти дам любовта си като цвете
Ако това не е достатъчно за теб, тогава бях до тук

Очите ми, които преди гледаха безучастно, сега са широко отворени
Страхувам се, че ще изгубя красивата теб
Не мога да се справя, не мога да го контролирам
Имам чувството, че ще падна
(В ръцете ти, завинаги)

*Някой да ме спре, не мога да се успокоя
Нервите ми са изострени, погледнете
Не косъм съм да избухна

**Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Ла, ла, ла, стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя

Ти открадна сърцето ми и напълно го превзе
Трябва да бъда внимателен, внимателен
Опитвам се да пренебрегна този инстинкт, 
но той не спира да кънти в мен
Какво правите, какво правите, какво правите?
Ще ги премажа като булдозер, само да се опитат 
да докоснат дори един косъм от косата ти
Ще се затичам със скоростта на светлината и бум, бум, пау 

Оставам без дъх
Довери ми се и ме последвай
Сега, бъди моя
Не мога да сваля очи от теб 

**Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Ла, ла, ла, стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя
Стоп, трябва да се успокоя
Трябва да спра и да се успокоя





Няма коментари:

Публикуване на коментар