понеделник, 1 май 2017 г.

Park Boram & Basick- Like Destiny (Man Тo Man OST) Бг Превод



*Аз признавам чувствата си пред слънчевото небе
Помня те, любов от пръв поглед
Като съдба, като отговор на молитвите ми
Ти се появи точно пред мен
Днес облякох красиви дрехи за теб
И с най-красивата усмивка на света
Аз ще дойда при теб с разтуптяно сърце
Обичам те 

Днес изглеждаш още по-красива, много те харесвам
В този момент, в който заставам пред теб, се чувствам толкова щастлив
Без теб, животът е толкова труден, като ходене по въже
Настроението ми е като тази музиката
Малко е сладникава, но това е което чувствам
Най-важното нещо е, че съм щастлив
Каквото и да говорят хората, сигурен съм, че ти си моята съдба
Когато те видя да се приближаваш към мен, аз губя ума си
Ти дойде при мен като съдба, не искам да пропускам този шанс
Всичко се случва сякаш е било планирано
Нищо между нас не може да бъде променено 

*Аз признавам чувствата си пред слънчевото небе
Помня те, любов от пръв поглед
Като съдба, като отговор на молитвите ми
Ти се появи точно пред мен
Днес облякох красиви дрехи за теб
И с най-красивата усмивка на света
Аз ще дойда при теб с разтуптяно сърце
Обичам те 

Днес слънцето свети още-по силно
Не мисля, че ще мога да скрия разтуптяното си сърце
Понякога, когато просто гледам лицето ти
Аз не мога да скрия усмивката си, ти наистина си моята съдба
Не може да се отрече, толкова е очевидно
Това любов ли е?
Ако това не е любов, тогава не мога да повярвам 
на нищо, което е свързано с любовта
Тези чувства, които изпитвам, сякаш са от филм или сериал
Нервен съм и съм щастлив, не спирам да се смея като глупак
Не казвай, че си отиваш, не се отделяй от мен
Каквото и да говорят хората, ти си последната ми любов
Тук, заедно,това е мястото, където ни е писано да бъдем

Обещай ми едно нещо
Дори и понякога нещата да стават прекалено трудни
Понякога като приятели, понякога като влюбени
Нека винаги да бъдем заедно 

*Аз признавам чувствата си пред слънчевото небе
Помня те, любов от пръв поглед
Като съдба, като отговор на молитвите ми
Ти се появи точно пред мен
Днес облякох красиви дрехи за теб
И с най-красивата усмивка на света
Аз ще дойда при теб с разтуптяно сърце
Обичам те 

Аз признавам чувствата си пред нощта изпълнена със звезди
Помня онзи разтуптяващ сърцето ден
Като съдба, като отговор на молитвите ми
Ти влезе в сърцето ми
Днес изглеждаш толкова красив
Искам да бъда в прегръдките ти
Ела при мен и моето разтуптяно сърце, обичам те
Ела при мен, обичам те, обичам те, обичам те 





Няма коментари:

Публикуване на коментар