четвъртък, 25 май 2017 г.

SEVENTEEN- Don't Wanna Cry Бг Превод



Не искам да плача
Не искам да плача

Защото "Обичам те", защото тези думи
Вече не бяха достатъчни, каквито и други думи да използвах
Ти ме напусна, мен, за когото ти беше единствена, къде отиде?
Да не би да отиде надалече, защото вече не изпитваш нищо към мен?
(Не искам да плача)

Не ме разигравай, знам, че си там
Имам чувството, че ще се появиш пред мен, затова чакам безцелно
Трябва да те намеря, да те намеря
Ако сега се разплача, може да не те видя, затова

*Не искам да плача (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей)
Дори и в очите ми да напират безброй сълзи (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей, ей, ей)

Пътят, който ми беше толкова познат, сега ми се струва напълно непознат
Питам се дали това е правилният път, дали да продължа да вървя по него
Възможно ли е този човек също да ме търси
Както аз търся теб сега?

Не ме разигравай, знам, че си там
Имам чувството, че ще се появиш пред мен, затова чакам безцелно
Трябва да те намеря, да те намеря
Очите ми се насълзяват и зрението ми става неясно

*Не искам да плача (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей)
Дори и в очите ми да напират безброй сълзи (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей, ей, ей)

Аз съм добре (Не съм добре)
Не искам да те виждам (Страшно много ми липсваш)
Не спирам да си повтарям тези лъжи, самозаблуждавам се
Но не е толкова лесно, колкото си мислех, 
да накарам сърцето си да повярва в тях

Върни се, върни се, върни се при мен
Как мога да продължа да живея цялостно, 
когато едната ми половина липсва?
(Не искам да плача)

*Не искам да плача (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей)
Дори и в очите ми да напират безброй сълзи (Ей, ей)
Не искам да плача (Ей, ей, ей, ей)

Не искам да плача
Кога някой ден, ние отново се срещнем
Не искам да плача










Няма коментари:

Публикуване на коментар