четвъртък, 11 май 2017 г.

Yang Yoseob- I Couldn't Cry Because I'm A Man (Ruler- Master Of The Mask OST) Бг Превод



Аз те гледам мълчаливо
Гледам обърнатия ти гръб
Протягам ръце, опитвайки се да те задържа
Но краката ми са замръзнали на място 

Болката ме държи глезените ми
Очите ми, залепени за теб, те викат 

*Недей да спираш, може да те хвана
Не искам да те оставя да си отидеш, защото те мразя
Не мога да живея добре без теб
Така че не поглеждай назад
Преди да съм променил решението си 

Страхът ми прикрива сълзите ми
Алчността ми за теб те вика 

*Недей да спираш, може да те хвана
Не искам да те оставя да си отидеш, защото те мразя
Не мога да живея добре без теб
Така че не поглеждай назад
Преди да съм променил решението си 

Не можах да те хвана, защото съм мъж
И като глупав хлапак
Мислех, че правя най-доброто за теб

Недей да плачеш, ако си ме обичала
Аз съм добре, щом това наистина е било любов
Ще те игнорирам, ще се преструвам, че съм те забравил
Така че побързай и си върви
Не можах да пача, защото съм мъж 






Няма коментари:

Публикуване на коментар