четвъртък, 8 юни 2017 г.

FT Island- Wind Бг Превод



Не знаеш ли?
Все още ми липсваш, да, липсваш ми
Търся те из спомените си, но намирам единствено сълзи
Не мога да те настигна, стъпките ти вече са изчезнали

Нуждая се от теб, обичам те
Разбитото ми сърце те зове
Аз винаги ще те обичам, завинаги

Къде си? Ти обърна груб на всичко
Опитвам се да те намеря, търся те навсякъде
Моля те, понякога се сещай за мен, дори и да не съм до теб
Аз ще продължавам да те търся, бършейки сълзите от очите си

Ще те търся, ще те намеря
Някой ден ние отново ще се срещнем 
Дори и студеният вятър да пречупи тялото ми
Ще те търся, завинаги

Аз ще ти кажа, на теб, която ме напусна
Да се върнеш обратно при мен
Няма да те оставя да си отидеш отново, не

Сега, усмихни ми се, вече ще бъдем щастливи
Никога повече няма да плачем

Нуждая се от теб, обичам те
Разбитото ми сърце те зове
Аз винаги ще те обичам

Ще те търся, ще те намеря
Някой ден ние отново ще се срещнем 
(Когато отново се срещнем)
Дори и студеният вятър да пречупи тялото ми 
(Аз ще върна назад спрялото време)
Ще търся, завинаги








Няма коментари:

Публикуване на коментар