сряда, 6 септември 2017 г.

B.A.P- Honeymoon Бг Превод



Докато зората настъпва бавно, малко по малко
Лунната светлина пропъжда дълбокия мрак на тази нощ
Почакай, събуди се
Да, ние вече се чувстваме по един и същи начин
(У, у, у, у, у)

Хайде, спри да се колебаеш, не се страхувай
Остави инстинктите си да те водят

Когато луната заблести ярко над нас
Този момент ни кара да се чувстваме толкова живи

Сякаш сме на меден месец
(У, у, у, у У, у, у, у)
Сякаш сме на меден месец
(У, у, у, у У, у, у, у)
Сякаш сме на меден месец

Нека поговорим, моментът настъпи
Сред целия хаус, ние изгубихме себе си
Изправихме се срещу целия свят
И ние ще излезем победители в тази битка
Тук истината не значи нищо, защото никой не се вслушва в нея
Всеки се опитва да докаже правотата си, никой не се предава
Денят е различен, но всичко си остава същото
Такава е реалността на този свят
Не можем да я избегнем, така че просто да танцуваме 

Последвай сърцето си, всичко ще бъде наред
Довери се на инстинктите си, се е един напълно нов ден 

На това място, където звучат толкова много гласове
Ние се чувстваме толкова живи в този момент

Сякаш сме на меден месец
(У, у, у, у У, у, у, у)
Сякаш сме на меден месец
(У, у, у, у У, у, у, у)

Чувствам се добре, това е самата истина
Светът е пълен с цветове
С моята собствена светлина, аз ще оцветя света
В този мъгляв свят
Светлината ми ще се види още по-ясно 

Като червена роза, поникнала в пролуките на висока стена
Аз няма да се откажа, ще пазя вярата дълбоко в сърцето си

Ще дам всичко от себе си
За мечтата, която разцъфва в сърцето ми 

(Сякаш сме на меден месец)
Къпя се в звездна светлина под палмовите дръвчета
(У, у, у, у У, у, у, у)
Наслаждавам се на сияйната си свобода, на брилянтната си младост
Искам да те накарам, да те накарам да полетиш
(Сякаш сме на меден месец) 
Не се страхувай, никога няма да те оставя
Ние сме красиви заедно
(У, у, у, у У, у, у, у)
Дори всички да ме мразят 
Аз се чувствам по свободен от всякога 

Чувствам се добре, това е самата истина
Светът е пълен с цветове
С моята собствена светлина, аз ще оцветя света

Дори вятърът да духа силно срещу мен
Чувствам се добре, освежаващо е
Защото знам, че мракът скоро ще изчезне 

Чувствам се добре, това е самата истина
Светът е пълен с цветове
С моята собствена светлина, аз ще оцветя света

Дори вятърът да духа силно срещу мен
Чувствам се добре, освежаващо е
Защото знам, че мракът скоро ще изчезне 

Сякаш сме на меден месец






Няма коментари:

Публикуване на коментар