неделя, 10 септември 2017 г.

DAY6- I'll Remember Бг Превод



С течение на времето
Ти започваш да избледняваш
Страхувам се, че ще те изгубя
Дори и в спомените си 

Моментите, които сподели с мен
Те са безценни за мен
Аз ще ги помня 

*Дори простия факт, че ние бяхме заедно
Аз ще го запазя в най-дълбокия кът на сърцето си
(Аз ще го помня) 

В тази бавно избледняваща снимка
Ти също изчезваш малко по малко
Тъжно е
Това, че не можем да спрем времето  

Спомените, с които ме дари
Не искам да ги забравям
Аз ще ги помня 

*Дори простия факт, че ние бяхме заедно
Аз ще го запазя в най-дълбокия кът на сърцето си
(Аз ще го помня)

**Дори простия факт, че ние се обичахме
Колкото и време да отмине
Аз ще го помня 

(О, о)
Защото те обичах и не съжалявам за това
Ти винаги ще живееш в сърцето ми 

*Дори простия факт, че ние бяхме заедно
Аз ще го запазя в най-дълбокия кът на сърцето си
(Аз ще го помня)

**Дори простия факт, че ние се обичахме
Колкото и време да отмине
Аз ще го помня 






Няма коментари:

Публикуване на коментар