четвъртък, 5 октомври 2017 г.

BTS/Bangtan Boys- Best Of Me Бг Превод



*Когато ми кажеш, че ме обичаш
Чувствам се сякаш летя в облаците 
Кажи ми, че това ще бъде така завинаги
Само още веднъж
Когато ми кажеш, че ме обичаш 
Имам нужда да чуя още едно нещо от теб
Кажи ми, че това никога няма да се промени
Само още веднъж 

Ти си всичко за мен на този свят
Прегърни ме още по-силно, до болка

Има нещо между нас
И ти не можеш да се преструваш, че не е нищо
Кажи ми, че няма да забравиш
Теб и мен

**Ден след ден
През лятото или през зимата
Дори и ти да не го знаеш 

***Давам ти всичко от себе си
Давам ти всичко от себе си
Така че, моля те, не ме напускай
Давам ти всичко от себе си

Аз също не знам каква е съдбата ми
Но ако подобно нещо съществува, това няма ли да бъдеш ти?
Исках отношенията ни да бъдат като спокойни вълни
Но защо не разбирах, че ти си като бурен океан?
Какво да правя сега?
Говорим един и същи език, дишаме един и същи въздух
Нека станем едно цяло, не се отказвай от мен
Ще целуна устните ти, дори и те да могат да ми причинят болка

Така че хвани ръката ми сега
Не мога да повярвам, че ги изричам
Думите, които съм си повтарял  хиляди пъти
Не ме напускай
Давам ти всичко от себе си
Давам ти всичко от себе си
Няма значение дали това е сън или реалност
Щастлив съм, че ти си до мен
Благодаря 

**Ден след ден
През лятото или през зимата
Дори и ти да не го знаеш 

***Давам ти всичко от себе си
Давам ти всичко от себе си
Така че, моля те, не ме напускай
Давам ти всичко от себе си

****Ти си моето спасение, ти си моя щит
Нуждая се единствено от теб
Ще ти дам всичко от себе си
Нуждая се от теб
Така че, моля те, не ме напускай
Ще ти дам всичко от себе си

Над мен валеше дъжд
Над мен валеше сняг
Но цялото ми нещастие изчезна
Защото ти ми показа Рая
Не се отказвай толкова лесно
Защото без теб, аз не мога да съществувам
Ти си всичко за мен
Всичко за мен 

Просто ми покажи, че чувствата ти са искрени
Това е всичко, което искам
Дори и да не съществуват никакви правила, 
аз вярвам в законите на любовта
Кой притежава сърцето ми?
Кой притежава сърцето ми?
Никой освен мен не знае това
Ти си моята господарка

***Давам ти всичко от себе си
Давам ти всичко от себе си
Така че, моля те, не ме напускай
Давам ти всичко от себе си

****Ти си моето спасение, ти си моя щит
Нуждая се единствено от теб
Ще ти дам всичко от себе си
Нуждая се от теб
Така че, моля те, не ме напускай
Ще ти дам всичко от себе си

*Когато ми кажеш, че ме обичаш
Чувствам се сякаш летя в облаците 
Кажи ми, че това ще бъде така завинаги
Само още веднъж
Когато ми кажеш, че ме обичаш 
Имам нужда да чуя още едно нещо от теб
Кажи ми, че това никога няма да се промени
Само още веднъж 






Няма коментари:

Публикуване на коментар