неделя, 8 октомври 2017 г.

Nada- Trippin' Бг Превод



(Лоша кръв) Дори да имам 100 живота
(Лоша кръв) Искаш да ме закопаеш?
Изкарват ме извън от строя, нарочват ме
Бунтарка, бунтарка
Така ме наричат всички
Нещастниците се опитват да ме спънат
Защото знаят, че съм на път да ударя джакпота 

Накъде повече да раста? Аз вече съм голяма
Да, винаги съм била с голяма глава, твърдоглава
Можете да се опитате да я разбиете, но ще видите само малко кръв
Ако си мислите, че съм лесна, тогава ще пострадате
Аз съм Л О Ш А, Л О Ш А
Аз печеля Вон и Долари
А вие позеленявате от завист
Дойде и моя ред, ще ви убия с този бийт 

*Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Ако имаш време да се занимаваш с мен
Защо не си гледаш твоята работа?
Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Гледай си работата
Защо се занимаваш с мен?

Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте
Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте

Карах я много добре
Но ти не можа да с сдържиш и кликна върху снимката ми
Ако не искаш да ме виждаш, просто ме блокирай
С тази уста и ти трябваше да станеш рапър
Подочуваш неща от тук и там и се правиш, че знаеш всичко
Всички красиви момиченца тук
Се държат като кучки
Стоят тук и затъват все по-дълбоко в дългове
Но се правят на богати
Не искам да седя при тях
Ще ви игнорирам, ако се опитате да ме поучавате
Аз съм различна от вас
Не смейте да се опитвате да ме промените 

*Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Ако имаш време да се занимаваш с мен
Защо не си гледаш твоята работа?
Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Гледай си работата
Защо се занимаваш с мен?

Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте
Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте

Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Преди да се опиташ да се съсипеш
Ти идваш при мен и ми се подмазваш
Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
Ако имаш време да се занимаваш с мен
Защо не погледнеш собствения си живот, виж до къде си стигнал
Какво гледаш?
Защо се ядосваш?
(Ти си този който не струва)

Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте
Луди сте, луди сте, луди сте, луди сте






Няма коментари:

Публикуване на коментар