събота, 7 октомври 2017 г.

TWICE- One More Time Бг Превод



Повече не можем да бъдем просто приятели
Нуждая се от теб, не мога да залъгвам сърцето си
Ако и ти се чувстваш по същия начин
Нека заедно да направим първата крачка 

Да, не искам да губя повече време, искам да ти го кажа сега
Нервна съм, но ще събера кураж и ще се опитам да бъда пряма
И ако с нежна усмивка на лице ми кажеш, че и ти ме харесваш
Скъпи, всичко ще бъде наред

*Дай ми, дай ми повече от себе си, аз ще бъда до теб
Още веднъж, дай ми, дай ми
Още веднъж, о, о 
Под това  различно от вчера небе
Още веднъж, също и утре
Още веднъж, о, о, това е началото 

Още веднъж, нека бъдем заедно
Още веднъж
Още веднъж дай ми себе си
Още веднъж 

Да, какво става, момчета
Искам да ви кажа някои неща за момичетата
Виж, искам да ти призная чувствата си, но правилото е, 
че момичетата трябва да чакат момчетата да го направят
Бризът е толкова приятен, имам чувството, че ще полетя, 
когато те видя, не мога да откъсна очи от теб
Сякаш се рея в облаците, това, което става между нас е истинско чудо

Само една прегръдка не ми е достатъчна, нека да го повторим
Искам да чувам гласа ти, който обичам, отново и отново
Между хванатите ни ръце се заражда нещо магическо
Това наелектризиращо чувство не ме напуска
Скъпи, ти разтуптяваш сърцето ми

**Дай ми, дай ми повече от себе си, аз ще вървят до теб
Още веднъж, дай ми, дай ми
Още веднъж, о, о 
Държим се за ръце и когато те погледна, харесвам всичко в теб
Още веднъж, повече от всеки друг
Още веднъж, о, о, за мен, ти сияеш най-силно 

Ако двамата бъдем заедно, ще бъдем двойно по-щастливи
Повече няма да ги крия, искрените си чувства
Невероятна късметлийка съм, късметът ми се усмихна за втори път
Този път няма да те оставя да избягаш

*Дай ми, дай ми повече от себе си, аз ще бъда до теб
Още веднъж, дай ми, дай ми
Още веднъж, о, о 
Под това  различно от вчера небе
Още веднъж, също и утре
Още веднъж, о, о 

Още веднъж, още веднъж
Завинаги с теб
Още веднъж, още веднъж
Вземи ме с теб
Още веднъж, още веднъж
Ти и аз, нека изживеем една невероятна любов

**Дай ми, дай ми повече от себе си, аз ще вървят до теб
Още веднъж, дай ми, дай ми
Още веднъж, о, о 
Държим се за ръце и когато те погледна, харесвам всичко в теб
Още веднъж, повече от всеки друг
Още веднъж, о, о 
Дай ми, дай ми повече от себе си






Няма коментари:

Публикуване на коментар