четвъртък, 9 ноември 2017 г.

MONSTA X- Dramarama Бг Превод



Драма-ма-рамама-рамама (Хей)
Драма-ма-рамама-рамама (Хей)
Драма-ма-рамама-рамама (Хей)

(Драма-рама, ха ха ха ха ха, ау)

Твоите очи, връзват ръцете ми, подкосяват краката ми
Няма начин, не е смешно
Времето ми спря да тече, не мога да помръдна
Сърцето ми се върти в кръг отново и отново 
и винаги спира на едно и също място
Бленувам, сякаш сънувам
Тази ослепителна халюцинация, тази сладка илюзия 

Искам да отварям очи, с теб в прегръдките ми
Щом става дума за теб, готов съм на всичко

*Как да сдържам чувствата си?
Как да се приближавам по-бавно към теб?
Когато ти си незабравим, красив шок
Оставяш ме без глътка въздух 

**Как да не ти отдам сърцето си на мига?
Как да не се влюбя в теб на мига?
Вече съм част от голямата картина, която ти нарисува
Това е моята безкрайна драма, драма-рама 

Драма-ма-рамама-рамама (Хей)
Драма-ма-рамама-рамама (Хей)
Драма-ма-рамама-рамама (Хей)

Тя е като драма-ма-рамама
Във въображението ми, ние сме като вълка и красавицата
Сякаш сме излезли от ТВ екрана, о, Боже мой 
Не искам да те оставям да си отидеш
Като изгубен пътник във времето
Аз няма да отида никъде без теб 

Драма-ма-рамама
Полудявам, о, Боже мой
О, Боже, о, Боже мой
Колко дълго чаках този момент да настъпи?
Казвам си, че е време да спра
Че трябва да превъзмогна отчаянието и травмата си
И вместо това да вдъхна аромата на този букет 

Не е нужно нещата да стават по-сериозни
Нека да бъдем честни
Кажи ми, какво да правя 

*Как да сдържам чувствата си?
Как да се приближавам по-бавно към теб?
Когато ти си незабравим, красив шок
Оставяш ме без глътка въздух 

**Как да не ти отдам сърцето си на мига?
Как да не се влюбя в теб на мига?
Вече съм част от голямата картина, която ти нарисува
Това е моята безкрайна драма, драма-рама 

Тази сцена приближава своя край
Вече знам, че мога да те направя моя
Защо задаваш въпрос, чийто отговор е толкова очевиден?
Просто последвай полъха на вятъра и се приближи към мен

Не се дръж като глупачка
Искам да се грижа за теб
Дори и трагедиите да са ти оставили травма
Искал да ти помогна да я превъзмогнеш
Ароматът ти, който витае около мен
Се превръща във фон на тази драма 

Приближи се към мен

*Как да сдържам чувствата си?
Как да се приближавам по-бавно към теб?
Когато ти си незабравим, красив шок
Оставяш ме без глътка въздух 

Как да не ти отдам сърцето си на мига?
Как да не се влюбя в теб на мига?
Няма нищо такова като сдържаност, това е екстремна ситуация
Това е моята безкрайна драма, драма-рама

Драма-ма-рамама-рамама (Хей)
Драма-ма-рамама-рамама (Хей)

Тази сцена се повтаря отново и отново
И аз паднах в нейния капан
Това е моята безкрайна драма, драма-рама






Няма коментари:

Публикуване на коментар