понеделник, 12 февруари 2018 г.

Jonghyun- Take The Dive Бг Превод



Без да осъзная, звукът на дъха ми секна
И в този момент, аз намерих теб
Всички съвпадения накрая ме доведоха до твоя океан
Аз ще се гмурна в него
Тази малка вана, днес ми се струва толкова дълбока
Пеейки си на-на-на-на-на
Мислейки за теб
Аз се гмуркам 

Гмуркам се
Гмуркам се (Уу уу уу)
Гмуркам се (Уу) 

Аз сънувам със отворени очи
Дишайки твоя въздух

Когато моят малък свят срещна твоя
Вълните се разбушуваха
Само един твой смях
Оцветява някога безцветното ми сърце
Аз ще се гмурна
Течението ми се струва по-силно днес
Пеейки си на-на-на-на-на
Разколебавайки се за секунда
Аз се гмуркам

Гмуркам се
Гмуркам се (Уу уу уу)
Гмуркам се (Уу) 

Аз сънувам със отворени очи
Дишайки твоя въздух

Ти би ли се гмурнала?
Ти би ли се гмурнала?
Ти би ли се гмурнала?

Позволи ми да се гмурна в твоя океан
За да мога да се изпълня с теб
Искам да те опозная
От повърхността ти до другия край на океана, о, аз

Гмуркам се
Гмуркам се (Уу уу уу)
Гмуркам се (Уу) 

Аз сънувам със отворени очи
(О, аз ще се гмурна)
Дишайки твоя въздух 





Няма коментари:

Публикуване на коментар