неделя, 24 март 2019 г.

EVERGLOW- Bon Bon Chocolat Бг Превод



На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
EVERGLOW
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на

Ти, изпъни раменете си и се изправи 
О, погледи към света отвъд прозореца, който те държи в плен
А-а-а, на чисто ново бяло платно
A-а-а, ще ти нарисувам една шарена като дъга картина

Време е да се събудиш от този сън
Посрещни с вълнение сияйните дни, които ти предстоят
Захвърли всичките си представи и очаквания
Време е да се изправиш пред едно ново 
твое Аз, което не си познавал до сега 

*Толкова време очакваш този момент
Сърцето ти бие като лудо
Извикай силно
Кажи, че си готов, кажи, че си готов

**Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Аз съм светлината, която те пробужда
Бон Бон Шоколад
Извиси се в небето

***На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
Бон Бон Шоколад
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на

Трябва да бъдеш готов
На път е да се случи
Чудото, което ти създаде
С малките си криле, забързай се
Към света, за който мечтаеше всяка нощ
Твоят сладък сън ще се сбъдне, завинаги  

В края на този безкраен тунел
Посрещни с вълнение света, който е бил скрит за теб
Последвай ослепителната светлина
И полети нависоко, скъпи, това е истинското ти Аз, скъпи 

*Толкова време очакваш този момент
Сърцето ти бие като лудо
Извикай силно
Кажи, че си готов, кажи, че си готов

**Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Аз съм светлината, която те пробужда
Бон Бон Шоколад
Извиси се в небето

***На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
Бон Бон Шоколад
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на

Усещаш ли го?
Когато красивата слънчева светлина се разлее като в сладък сън
Светлината ще се приближи
Мечтите ще станат по-горещи
Нека бъдем заедно
Помни винаги, завинаги 

На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на (О-о-о, не)
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на (О-о-о-о-о-о)
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на (О-о-о у-а-а)
На-на-на на-на-на-на-на-на
Oо-о у-а-а-а

*Толкова време очакваш този момент
Сърцето ти бие като лудо
Извикай силно
Кажи, че си готов, кажи, че си готов

**Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Всичко, всичко
Трябва да искаш всичко от мен
Аз съм светлината, която те пробужда
Бон Бон Шоколад
Извиси се в небето

***На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
Бон Бон Шоколад
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на

На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на
На-на-на на-на-на-на-на-на
На-на-на на-на-на






Няма коментари:

Публикуване на коментар