събота, 2 ноември 2019 г.

IU- Love Poem Бг Превод



Мисля, че някой
Се моли за някого 

Мисля, че леко дочувам
Една любовна поема, която е била написана мълчаливо

Тя ясно полита към теб
Надявам се, че ще те достигне, 
преди да е станало прекалено късно

Аз ще бъда там, зад теб, когато ти вървиш сам
Пеейки до самия край тази песен, която никога няма да свърши
Отвори очите си само за момент
Аз ще пея за теб, който вървиш в тази особено дълга нощ 

За пореден път, в твоя свят
Има падаща звезда 

Мълчаливо пролетите сълзи
Се стичат тук 

В мълчаливото ми сърце, което изгуби всичките си думи
Аз чувам един глас, сякаш чувам спомен 

Аз ще бъда там, зад теб, когато ти вървиш сам
Пеейки до самия край тази песен, която никога няма да свърши
Поеми си дълбоко въздух
Аз ще пея за теб, който си забравил как да плачеш на глас 

(За да си върнеш способността да вървиш отново)
Аз ще пея
(За да си върнеш способността да обичаш отново)

Ето ме тук, погледни към мен
Пеейки о самия край, аз никога няма да спра да пея тази песен
В деня, в който твоята дълга нощ отмине
Когато повдигнеш главата си, аз ще бъда до теб 





Няма коментари:

Публикуване на коментар