неделя, 8 март 2020 г.

Dreamcatcher- Scream Бг Превод



Покритите ми очи са опетнени с кръв
Кажи ми защо, аз не лъжа 

Духа студен вятър
Усещам погледите върху себе си
Стича се във вените ми, цялата болка

Ръцете ми са вързани, изтръпват
Всички хвърлят камъни по мен
Но не мога да избягам

Това въобще не е забавно
За кого е всичко това?
Моля някой да ми каже
По този изгарящ огнен път, сега

Моля, аз ме искам да викам
(Дяволските очи се отварят, очи се отварят, очи се отварят)
Моля, аз не искам да викам
(Вик, вик, вик, вик)
Кънти в мрака, вик

Един трик зад маската, нелепа приумица на природата
Нарастващата омраза създава невинни мишени
Дори и да преглъщам изгарящата ми жажда, 
но лицемерите казват, че всичко е по моя вина
Краят стои на ръба на пропастта
Разкаяние то е единственият избор, който остана

Думи остри като меч
Дори да се завиват дълбоко в мен и да ме нараняват
Те не могат да спрат дъха ми

Не разбирам нищо
За кого е всичко това?
Моля някой да ми каже
В този извиващ се дим, сега

Моля, аз ме искам да викам
(Дяволските очи се отварят, очи се отварят, очи се отварят)

След като всички си отидат
Аз отново отварям очите си
Всички следи изчезват
Не можеш да ми повярваш

Не тъжи повече, никога повече, никога повече, никога повече
За мен, никога повече, никога повече, никога повече

Забрави всичко, което си видял
Вярвай, че нищо не се е случило
Един след друг, всички полудяват 

Аз просто искам да те накарам да викаш
(Дяволските очи се отварят)
Всички поглеждат към мен и викат
(Вик, вик, вик, вик)
Аз просто искам да те накарам да викаш







Няма коментари:

Публикуване на коментар