събота, 14 март 2020 г.

Sunny Hill- Adios Amor Бг Превод



Ако кажеш сбогом, ние ще изчезнем
Раздялата е по-лесна, отколкото си мислиш

Също както края на песен
Всичко приключва след един кратък момент, винаги 

Сбогом, моя любов, сбогом, бъди щастлив сега
Точно както когато аз те обичах толкова много
Сбогом, моя любов, когато понякога се сещаш за мен
Просто си тананикай името ми от време на време, моя любов 

Ако кажеш грижи се за себе си, ще бъде сякаш нищо не се е случило
Любовта е като поема, която е по-къса, отколкото си мислиш

Като бонбон, който се разтапя в устата ти
В началото е сладък, а накрая изчезва 

Сбогом, моя любов, сбогом, остани красив
Точно като моментите, в които бяхме заедно
Сбогом, моя любов, няма нищо лошо в това да бъдеш щастлив 
Защото аз все още вярвам в любовта, моя любов  

Дори когато пролетта настъпи и отново ме заболи
Дали зеленината някога ще достигне сърцето ми?

Сбогом, моя любов, сбогом, бъди щастлив сега
Точно както когато аз те обичах толкова много
Сбогом, моя любов, когато понякога се сещаш за мен
Просто си тананикай тази песен от време на време, моя любов  

Ако кажеш сбогом, ние ще изчезнем






Няма коментари:

Публикуване на коментар