петък, 8 май 2020 г.

Minseo- No Good GIrl Бг Превод



Имам чувството, че ти не ме познаваш наистина и това ме плаши
Защото ти си виждал единствено най-добрата ми страна до сега

Понякога се шокирам от моята много лоша страна
Дори и никой да не я познава
Дори и да искам да ти я покажа
Аз се страхувам, че ще те изгубя

Не искам да правя това, но какво да направя? Защото те обичам
Никакво добро момиче, добро момиче
Аз не съм добро момиче, добро момиче
Когато се усмихвам за теб толкова лесно
Аз ставам нервна по някаква причина
Защото това ми се струва като лъжа

Не ме бива в много неща
Но понякога, аз знам прекалено много
Наистина не съм невинна
Но понякога се чувствам толкова глупава

Аз се усмихвам, когато съм в ръцете ти
Но това ми се струва като прекалено малка причина да остана
Понякога, аз оставам будна в ръцете ти цяла нощ, защото съм егоистка
Но както и да е, мисълта ми е, че

Аз те искам, сигурна съм, защото те обичам
Никакво добро момиче, добро момиче
Аз не съм добро момиче, добро момиче
Когато се усмихвам за теб толкова лесно
Аз ставам нервна по някаква причина
Защото това ми се струва като лъжа

Искам ти да бъдеш моето момче
Ако ти искаш аз да бъда твоето момиче
Аз може да не съм момичето от мечтите ти
Ще ти покажа най-тъмната, най-долната мия страна
Ще ти покажа най-големия си недостатък
Прочети всичко в мен, след това аз ще прочета всичко в теб
Всички неща, които останалата част от света няма да види никога

Не искам да се крия, защото те обичам
Момче, добро момче, добро момче
Не е нужно да бъдеш добро момче

Всеки ден, аз ще бъда с теб
Кажи ми, че ме разбираш

Искам да ти покажа всичко, момче, толкова много
Разбираш ли коя съм наистина, дори и повече

Момче, аз ще бъда там
Ще извикаш ли името ми
Ти все още не познаваш всичко в мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар