петък, 8 май 2020 г.

Taeyeon- Happy Бг Превод



*Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива, щастлива, щастлива

Новият сезон се разпростира, това сън ли е?
Прошепни го сладко в ухото ми
Кажи ми скъпи, скъпи

Очаквах с нетърпение тази нощ (Тази нощ)
Всеки път, когато мислих за теб (Всеки път)
Без да осъзнавам, аз започвам да се усмихвам
Когато мисля за теб в последно време 

Безкрайно дълго време, ние чакахме тази нощ да настъпи
След цяла една година, тя дойде при мен като чудо

**Тази вечер, аз съм щастлива, в този комфортен сън
Леденият сезон се разтапя от нашата топлина
Настъпи великолепната нощ, в която мечтаех да бъда в прегръдките ти
Нека си прошепнем желанията си, които таим от дълго време
Защото ние сме заедно, аз съм щастлива, в този сън, който ще трае вечно

*Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива Ла-Ла-ла
Щастлива, щастлива, щастлива

В моментите, когато имам чувството, че 
безкрайните ни разговори ще приключат
Всеки дъх, който си поемам ме натъжава
Целуни ме, скъпи, скъпи

Прегърни ме силно в топлите си обятия (Побързай, скъпи)
Без да оставяш никакво разстояние помежду ни (Уу)
Докато този трепет, който изпълва нощта, не заспи
Уу, аз полудявам (Полудявам)

Това ослепително вълнуващо чувство
Което шепотът ти предизвиква в мен цяла нощ (Скъпи)
Мисля, че това е незабравим подарък
С който нищо не може да се сравнява

**Тази вечер, аз съм щастлива, в този комфортен сън
Леденият сезон се разтапя от нашата топлина
Настъпи великолепната нощ, в която мечтаех да бъда в прегръдките ти
Нека си прошепнем желанията си, които таим от дълго време
Защото ние сме заедно, аз съм щастлива, в този сън, който ще трае вечно

Дори всичко да отмине със сменящия се сезон
Този момент никога няма да се промени, обещавам ти
Така че щастливите ни спомени от днешния ден, няма да се разтопят

Когато те видя, аз съм щастлива, не искам да се събуждам от този сън
Тази топла любов изпълва страница от спомените ми
Искам да заспя в прегръдките ти (Прегръдките ти)
В тази дълбока нощ (Дълбока нощ)
Нека си прошепнем желанията си, които 
таим от дълго време (Да си прошепнем)
Защото ние сме заедно, аз съм щастлива (Щастлива, щастлива, щастлива),
в този сън, който ще трае вечно (Вечен сън)

*Щастлива Ла-Ла-ла (Щастлива, щастлива)
Щастлива Ла-Ла-ла (Скъпи, надявам се, че си щастлив) (Щастлива, щастлива)
Щастлива Ла-Ла-ла (Щастлива, щастлива)
Щастлива, щастлива, щастлива








Няма коментари:

Публикуване на коментар