вторник, 31 юли 2012 г.

4minute- I My Me Mine Бг Превод




 I MY ME MINE

Относно мен,започнах да мразя
 същите места и същите неща
Правя каквото си поискам и както си поискам
Искам да покажа страната си,за която никой не знае
Животът си е мой

От повишаващото се очакване
(Уморява ме)
При вида на много хора
(Полудявам)
Продължавам да губя себе си 
(Притисната съм все повече и повече)
Трябва да ги разбия

*Аз съм на върха, върха, върха
Сега за мен reset
I I MY ME MINE
I I I MY ME MINE
Не мога да спра, спра, спра
Сега за всички reset
I I MY ME MINE 
I I I MY
Спри спри

**По по повтори
Click Click Click Click
Въ въ върни
Click Click Click Click
Ре ре ре ре рестартирай
Click Click Click Click
MY MINE MY MINE I MY ME MINE

4minute момичета, момичета,
момичета, момичета, момичета
Готова съм да започваме, започваме, 
започваме, започваме, започваме

Писна ми да знам все едно и също
Искам да науча повече неща
Искам да премахна всички мисли и емоции от мен
Искам да покажа,че животът си е мой

В тясното пространство
(Все едни и същи)
Така,че да не мога да мисля за нищо друго
(Просто затъпяваме сега)
Губя себе си отново
(О луди луди сега)
Трябва да ги разбием

*Аз съм на върха, върха, върха
Сега за мен reset
I I MY ME MINE
I I I MY ME MINE
Не мога да спра, спра, спра
Сега за всички reset
I I MY ME MINE 
I I I MY
Спри спри

**По по повтори
Click Click Click Click
Въ въ върни
Click Click Click Click
Ре ре ре ре рестартирай
Click Click Click Click
MY MINE MY MINE I MY ME MINE

Сега искам да покажа мислите
 си,които крих през цялото време

Вземи им, вземи ми ума
Разбий, разбий намери
Сега мога да променя света

*Аз съм на върха, върха, върха
Сега за мен reset
I I MY ME MINE 
I I I MY ME MINE
Не мога да спра, спра, спра
Сега за всички reset
I I MY ME MINE 
I I I MY
Спри спри

**По по повтори
Click Click Click Click
Въ въ върни
Click Click Click Click
Ре ре ре ре рестартирай
Click Click Click Click
MY MINE MY MINE I MY ME MINE






Няма коментари:

Публикуване на коментар