вторник, 31 юли 2012 г.

SHINee- Up And Down Бг Превод



                          ПРЕВОД

*Защо, защо си в лошо настроение
О защо,о защо,какво следва
Защо, защо сега си в добро настроение
О защо (x2)  

Защо настроението ти е ту добро,ту лошо
Всеки ден е различно
Карайки ме да гледам тук и там

В момента,в който влезеш през вратата
Ти си единствената която виждам

**Ще се усмихне ли
(Хей, скъпа, какво ще бъде, скъпа)
Ще изглежда ли унила
(Хей, скъпа, какво ще бъде, скъпа)
Ще изглежда ли унила
(Хей, скъпа, какво да направя, скъпа)
Не мога дори да го предвидя
Ето защо е забавно
Ти си като влакче на ужасите


*Защо, защо си в лошо настроение
О защо,о защо,какво следва
Защо, защо сега си в добро настроение
О защо

Ти си като влакче на ужасите (x2)

За един,два дни изглежда сякаш си ми дала света
Само с една светла усмивка
Полудявам, полудявам, скъпа

Все едно бурен вятър вие към мен
В студена нощ,когато я няма усмивката ти
Забравих за моето съществуване

**Ще се усмихне ли
(Хей, скъпа, какво ще бъде, скъпа)
Ще изглежда ли унила
(Хей, скъпа, какво да направя, скъпа)
Не мога дори да го предвидя
Ето защо е забавно
Ти си като влакче на ужасите 


*Защо, защо си в лошо настроение
О защо,о защо,какво следва
Защо, защо сега си в добро настроение
О защо

Защо, защо си в лошо настроение
О защо,о защо,какво следва
Защо, защо сега си в добро настроение
О защо

Ти си като влакче на ужасите 

Толкова безинтересна връзка
Спри да криеш истинските си чувства,
търпението ми се изчерпва
Толкова си затворена,дори не мога да говоря с теб

Всички мъже са просто заслепени
От онази незабравима усмивка
За това,тя просто стои мирно за тях
Така, кажи

Какво да направя
(Хей, скъпа, какво да направя, скъпа)
Дори да е такава
(Хей, скъпа,все още те харесвам, мило момиче)

О не, о не, толкова си красива
Караш ме да забравям всичко
О не, о не, толкова красива
О не (x2)

Долу,долу и от долу до горе
(Защо, защо си в лошо настроение)
Горе,долу и пак обратно горе
(О защо,о защо,какво следва)
Защо сега не си депресирана
(Защо, защо сега си в добро настроение)
Става изморително

Но какво мога да направя
(О не, о не, толкова си красива)
Караш главата ми да се върти прекалено много
(Караш ме да забравям всичко)
Но ако ми покажеш усмивката си само един път днес
(О не, о не, толкова си красива)
Тогава просто ще забравя всичко

Защо, защо си в лошо настроение
(Като влакче на ужасите)
О защо,о защо,какво следва
(Като влакче на ужасите )
Защо, защо сега си в добро настроение
(Като влакче на ужасите)
О защо
(Като влакче на ужасите)

О не, о не, толкова си красива
(Като влакче на ужасите)
Караш ме да забравям всичко
(Като влакче на ужасите)
О не, о не, толкова си красива
(Като влакче на ужасите)

Полудявам, полудявам, скъпа

Защо, защо си в лошо настроение
(Като)
О защо,о защо,какво следва
(Като)
Защо, защо сега си в добро настроение
(Страшно влакче на ужасите)
(Като влакче на ужасите)

О не, о не, толкова си красива
(Като)
Караш ме да забравям всичко
(Като)
О не, о не, толкова си красива
(Забавно влакче на ужасите)






Няма коментари:

Публикуване на коментар