вторник, 31 юли 2012 г.

DBSK/TVXQ- Mirotic Бг Превод



                         ПРЕВОД

В началото беше очарователна,
естествено привлечена към мен
Изправи се пред мен и ми каза,
че това ще бъде така завинаги
Всичките възможности се отвориха

Какво е любов? Какво!
Сега е известна като Червения Океан
Отново нарушавам принципите си
Знаеш ли, става досадно
Дори да си малко наранена, всичко е наред

*Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
Не можеш да избягаш
Хванах те
Под кожата си

**Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
Ти си моя робиня
Хванах те
Под кожата си

Пронизителният поглед,който се рови в главата ти
Не съм аз,все още хромираното ми сърце
Това е пътят, който сама си избра

Течащи във вените ти,леещи се през
 теб са милиони от кристалите ми
Най-накрая започна, краят на преобразяването ми
Това също ли е любов?

*Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
Не можеш да избягаш
Хванах те
Под кожата си

**Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
(Луда си по мен)
Ти си моя робиня
(Луда си по мен)
Хванах те
Под кожата си

Заедно с първата целувка,това силно привличане
Втората целувка
Сърцето ти се разгорещи и щеше да експлодира
Да~ Хванах те!
Знаеш че го разбра!

Хайде! Хайде!
Хайде! Хайде!

Хванах те
Под кожата си

В сънищата ти те контролирам с магията си
Отново силно ме желаеш
Хванах те
Под кожата си

Демоните ми са надвиснали над теб
няма къде да се скриеш,ако това стане
Какво ще бъде да му се насладиш сега
Хванах те
Под кожата си

*Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
Няма къде да избягаш
Хванах те
Под кожата си

**Искаш ме
Влюбила си се в мен
Луда си по мен
Ти си моя робиня
Хванах те
Под кожата си





Няма коментари:

Публикуване на коментар