вторник, 31 юли 2012 г.

Super Junior M- Me Бг Превод




Да не би да криеше от мен,
че сърцето ти
(Сърцето ти)
се променя?

Ако някой може да върне времето назад
Мога да нарисувам красивото ти 
лице,което е на път да излезе

Сънувах ли?

Твоята усмивка и дългите нощи
се отдалечаваха,все едно не значеха нищо за мен

*Това ще бъда аз
Завинаги до теб
Това ще бъда аз
Искам да кажа
Не се колебай,моля те.
Дръж ме здраво
Има още един път

**Това ще бъда аз
Ще избърша сълзите ти
Това ще бъда аз
Искам те толкова много
Не искам нищо повече от любов
Чакам те така
Това ще бъда аз

Всичко е наред.
Не те мразя
Просто съм изморен
Ти не си силен човек

Откакто започнахме да се променяме
Ставаме зрели хора,които не познават тъгата

*Това ще бъда аз
Завинаги до теб
Това ще бъда аз
Искам да кажа
Не се колебай,моля те.
Дръж ме здраво
Чакам те така

Защо боли повече?
Не мога да те видя,
заради сълзите си

Не е лесно
Дори простите думи "Обичам те"
които са на устните ми

Това ще бъда аз
Няма такова нещо като раздяла
Това ще бъда аз
Не искам да казвам сбогом
Ще те чакам.Завинаги
Обичам те

*Това ще бъда аз
Завинаги до теб
Това ще бъда аз
Искам да кажа
Не се колебай,моля те.
Дръж ме здраво
Няма повече раздяла

**Това ще бъда аз
Ще избърша сълзите ти
Това ще бъда аз
Искам те толкова много
Не искам нищо повече от любов
Чакам те така
Това ще бъда аз










Няма коментари:

Публикуване на коментар