вторник, 31 юли 2012 г.

Miss A- Love Again Бг Превод



                                   ПРЕВОД

Сърцето ми напълно спря
При това положение, ще си имам неприятности
Кой си ти, да ме разплакваш?

Всеки ден плаках, гладувах
Отслабнах, сега дрехите ми не ми стават
Защо продължаваш да ми причиняваш болка?

*Бях луда по теб
Не мога да продължа без теб така
Искам да обичам отново

**Искам да дойда при теб.
Ще ми дадеш ли сърцето си още един път?
Единствено искам да бъда до теб и да те гледам
Искам да обичам отново.
Искам да си до мен

Един ден изглежда като година,светът без теб е като ад
Какво да направя,за да се върнеш при мен?
Какво да направя,за да узнаеш за чувствата ми?
В какво точно сбърках?
Да не мога да те видя така
ме кара да плача и да се смея днес

Сълзите ми напълно пресъхнаха
Сърцето ми още е спряло
Наистина ли не знаеш за чувствата ми?

*Бях луда по теб
Не мога да продължа без теб така
Искам да обичам отново

**Искам да дойда при теб.
Ще ми дадеш ли сърцето си още един път?
Единствено искам да бъда до теб и да те гледам
Искам да обичам отново.
Искам да си до мен

Не е възможно,не е възможно, върни се
Дори да го желая,дори да вярвам,няма никакви новини
Защо продължавам да правя това?Трябва да забравя.
Но не мога да се справя толкова добре,наистина не мога

*Скъпи, бях луда по теб
Не мога да продължа без теб така
Искам да обичам отново

Скъпи, върни се при мен

**Искам да дойда при теб.
Ще ми дадеш ли сърцето си още един път?
Единствено искам да бъда до теб и да те гледам
(Да те гледам)
Искам да обичам отново.
Искам да си до мен






Няма коментари:

Публикуване на коментар