вторник, 31 юли 2012 г.

SHINee- A-Yo Бг Превод



                                        ПРЕВОД

Понякога,когато вървиш сама
Спри и се огледай наоколо
Когато си уморена от самотата
Просто ме последвай, последвай , последвай ме

Отново заспиваш сама
Опитваш се силно да подремнеш
и затваряш износените си очи
Но все още не можеш да спиш,
заради многото,многото мисли
Просто ме последвай,последвай ме

*AYO, когато стане трудно
Довери се на ритъма, O
С нашата песен за теб, O
Всички, AYO, всички AYO

**AYO, когато не можеш да спиш
Загърби всичко, остави го на ритъма, O
С очакването на откриващото се утро
Всички, AYO, всички AYO

IQ-то ти е двуцифрено число
Резултатите на тестовете ти също са двуцифрени числа
Номерът ти в училищната класация е трицифрено число
Защо за Бога, защо?

По цял ден ти надуват главата
Какво правиш на бюрото си днес, защо, защо?

През тези изморителни дни
Дори да няма място за почивка
Никога не се отчайвай
Няма начин, няма начин

Дори да няма никой
Който да разбира скърбящото ти сърце
Никога не се предавай
Изборът е твой, твой

*AYO, когато стане трудно
Довери се на ритъма, O
С нашата песен за теб, O
Всички, AYO, всички AYO

**AYO, когато не можеш да спиш
Зарежи всичко, остави го на ритъма, O
С очакването на откриващото се утро
Всички, AYO, всички AYO

До човека на когото имах доверие:
Дадох ти най-доброто от себе си
Но любовта ти се сменя като сезоните
Чао, сбогом...

Казваше, че нямаш време...
Лъжите, които изтърпявах всеки ден...
Преструвайки се, че не знам
Вярвах, че ще се върнеш тогава, тогава

Дори понякога очите ти да се пълнят със сълзи
Никога не се отказвай
Няма начин, няма начин

Дори да изглежда сякаш тези безсънни нощи нямат край
Никога не се предавай
Изборът е твой, твой

*AYO, когато стане трудно
Довери се на ритъма, O
С нашата песен за теб, O
Всички, AYO, всички AYO

**AYO, когато не можеш да спиш
Зарежи всичко, остави го на ритъма, O
С очакването на откриващото се утро
Всички, AYO, всички AYO

Когато стане тежко, помисли си кой ще те поздрави
Докато те чакам да дойдеш при мен,
усмихвам се за теб, хей

Когато не можеш да спиш, почакай за 
още едно откриващо се утро
Когато тази нощ мине, ти ще дойдеш при мен

Понякога,когато вървиш сама
Спри и се огледай наоколо
Когато си уморена от самотата
Просто ме последвай, последвай , последвай ме, 

Отново заспиваш сама
Опитваш се силно да подремнеш
и затваряш износените си очи
Но все още не можеш да спиш,
заради многото,многото мисли
Просто ме последвай,последвай ме

*AYO, когато стане трудно
Довери се на ритъма, O
С нашата песен за теб, O
Всички, AYO, всички AYO

Един до друг, сълзите ти от тъга
Един до друг, цялата ти болка
Загърби всичко, остави го на ритъма, O
Всички, AYO, всички AYO






Няма коментари:

Публикуване на коментар