събота, 25 август 2012 г.

Huh Gak- Hello Бг Превод



                         ПРЕВОД

Не можем да се разделим, още ни 
е прекалено рано да се разделяме
Не можеш да ме оставиш просто така
Има толкова много нещо, 
които все още не съм изрекъл
Моля те, не ме оставяй просто така

Защото това си ти, аз...
Защото това беше ти, аз...
Аз не мога да продължавам така
Ти си единствената причина да живея
Моля те, не ме оставяй

*Ти си моята любов, любовта, за която копнея
Ти си човекът, който някога ме обичаше
Сега не мога дори да те докосна, но
Ще ти липсвам ли, колкото ти ми липсваш?
Човекът, когото обичах до полуда, ехо, ехо

Защото те обичах, аз...
Защото наистина те обичах, аз...
Аз страдам до смърт, до смърт
Виждаш ли, че умирам, че вече не съм жив?
Моля те, върни се обратно при мен


*Ти си моята любов, любовта, за която копнея
Ти си човекът, който някога ме обичаше
Сега не мога дори да те докосна, но
Ще ти липсвам ли, колкото ти ми липсваш?
Човекът, когото обичах до полуда


Ако е всичко е щяло да приключи така
Ако това наистина е краят
Искам да се върна обратно във времето, 
когато ние двамата не се познавахме
Ако е прекалено късно, ако е прекалено късно
Мисля, че ще сложа край на живота си, защото 
е прекалено трудно да продължа да живея






Няма коментари:

Публикуване на коментар