събота, 18 август 2012 г.

Skarf- My Love Бг Превод




                               ПРЕВОД

Не мога да спра да мисля за теб, моя любов
Изтощена от чакане, не мога да правя нищо
Побързай и ела, погледни ме и се усмихни
Не мога повече да крия тези чувства
Моля те, ела и ме намери

Знам, че това ще прозвучи странно,
но поеми тези усилващи се чувства
А сега ги приеми
Не мога да се отърва от тях
Нищо не мога да направя, няма начин

*Хей, защо, защо
Мое скъпо сърце- защо, защо
Мое любящо сърце- защо не знаеш
Ти наистина не знаеш

**Бъди директен с мен
Знаеш всичко, така че бъди директен с мен
Знаеш, че те обичам
За това, моля те, повече 
не ме оставяй в очакване

***Кажи ми
Не, не, не, моля те, кажи ми
Не мога да спра да мисля за теб (х2)

В началото, чувствата ми 
бяха някак по-различни
Реших да приема непознатото ти сърце
Но те се усилват и усилват
Нищо не мога да направя, няма начин


*Хей, защо, защо
Мое скъпо сърце- защо, защо
Мое любящо сърце- защо не знаеш
Ти наистина не знаеш

**Бъди директен с мен
Знаеш всичко, така че бъди директен с мен
Знаеш, че те обичам
За това, моля те, повече 
не ме оставяй в очакване

Със отслабеното ми сърце
Не мога да направя нищо
Знаеш колко много те обичам, нали
Сега, ела при мен


*Хей, защо, защо
Мое скъпо сърце- защо, защо
Мое любящо сърце- защо не знаеш
Ти наистина не знаеш

**Бъди директен с мен
Знаеш всичко, така че бъди директен с мен
Знаеш, че те обичам
За това, моля те, повече 
не ме оставяй в очакване

***Кажи ми
Не, не, не, моля те, кажи ми
Не мога да спра да мисля за теб (х2)



                                                             



Няма коментари:

Публикуване на коментар