събота, 23 февруари 2013 г.

Bora Ju- Without You Бг Превод



                             ПРЕВОД


Сбогуването е толкова болезненото
Сълзите ми преливат
Заради неописуемата ми тъга

Да не би да съм била прекалено незряла?
Аз ли те отблъснах?
С моят егоизъм

След като скъсах с теб
Ми отне само ден да осъзная грешката си
Защо не го осъзнах един ден по-рано

Гласът ти, който чувах всяка
сутрин, вече не го чувам
Мразя себе си
Присъствието ти ми липсва

*Защо те зарязах като глупачка
И едва сега започнах да роня сълзи
Боли ме повече, че чувствата ми са изгубени

След речта на сбогуване, която ти изнесох
Цени само спомените за нашата любов

Гласът ти, който чувах всяка
сутрин, вече...

Имам чувството, че също като вчера
Ти ще ми кажеш "Обичам те
Но не чувам нищо"

*Защо те зарязах като глупачка
И едва сега започнах да роня сълзи
Боли ме повече, че чувствата ми са изгубени




Няма коментари:

Публикуване на коментар