събота, 23 февруари 2013 г.

Byul– Love In Memory (Love In Memory OST) Бг Превод



                                        ПРЕВОД


В един момент от живота ми, аз 
вярвах, че съм забравила за него
Човекът, който беше до мен в трудни 
времена с усмивка на лицето
Този човек отново стои пред мен

Какво ще правя? Какво да направя?
Виждайки те сега, започвам да треперя
Любовта, която изпълваше сърцето ми
Предполагам, че все още е в сърцето ми
Отново се връщам в миналите моменти

Имаш ли добра приятелка? Какво правиш?
Някога сещал ли си се за мен?

Знаеш ли как трепти сърцето ми? Гледам те в очите
В дъното на сърцето ми, спомените от
миналото са гравирани в сърцето ми
И аз зарових на дълбоко някои думи,
които никога не можах да изрека
Думата "Съжалявам"

Сега наистина, какво ще правя? Какво да направя?
Този човек и аз, в момента вървим заедно
Миналите времена, ръката, която държеше моята–
предполагам, че все още не мога да ги забравя
Аз отново стоя пред теб




Няма коментари:

Публикуване на коментар