събота, 23 февруари 2013 г.

Girl’s Day– White Day Бг Превод



                                       ПРЕВОД


Ако днес ще ми признаеш чувствата си
Ако ще ми дадеш сърцето си
Тогава аз ще ги приема
Защото аз също те харесвам
Не искам повече да се просто приятели
Ти също ме харесваш
Днес е твоят шанс
Признай ми чувствата си и направи нещата малко по-ясни

Не знаеш какво означаваш за мен
Не знаеш, не знаеш, не знаеш какво чувствам
Не знаеш какво чувствам, не знаеш

*Думите "Харесвам те" са хубави
Думите "Обичам те" също са хубави
Признай ми чувствата си, признай ми чувствата си
Сега е твоят шанс
Чувствата ти към мен
Излей цялото си сърце, цялото си сърце
Днес е моят собствен Бял Ден

Приятелите ми казват, че изглеждаме добре заедно
Сърцето ми се разтуптява винаги, когато те видя
Това любов ли е?
Не искам повече да се просто приятели
Ела при мен и ми признай чувствата си
Кажи ми, че ме обичаш
Днес е твоят шанс
Признай ми чувствата си

Ти си всичко за мен
Но ти не знаеш това, не знаеш,
не знаеш, не знаеш
Ти наистина, наистина, наистина
не знаеш какво чувствам

*Думите "Харесвам те" са хубави
Думите "Обичам те" също са хубави
Признай ми чувствата си, признай ми чувствата си
Сега е твоят шанс
Чувствата ти към мен
Излей цялото си сърце, цялото си сърце
Днес е моят собствен Бял Ден

Нека продължаваме да се грижим един за друг
Нека продължаваме да гледаме един към друг
Това е всичко, от което се нуждаем
Не познавам добре любовта
Но тези топли думи са моята любов към теб
Обичам те

*Думите "Харесвам те" са хубави
Думите "Обичам те" също са хубави
Признай ми чувствата си, признай ми чувствата си
Сега е твоят шанс
Чувствата ти към мен
Излей цялото си сърце, цялото си сърце
Днес е моят собствен Бял Ден




Няма коментари:

Публикуване на коментар