вторник, 19 февруари 2013 г.

Fat Cat– Tears Rain (Queen of Ambition OST) Бг Превод



                                    ПРЕВОД


Защо любовта ми винаги
Приключва със сълзи?
Толкова лош човек ли съм?
Никога ли няма да мога да бъда щастлива?

Любов, която топла като слънчевата светлина
Не мога ли да се надявам и да мечтая за това?

*Опитвам се да ги задържа в себе си, 
но сълзите ми започват да се стичат
Опитвам се да ги спра, но безспирно-
Като дъжд посред лятото, сълзите ми се-
Стичат, стичат, стичат

Защо любовта ми
Приключва с белези?
Толкова много грешни неща ли съм направила?
Никога ли няма да мога да бъда щастлива?

Опитвам се да ги задържа в себе си,
но сълзите ми започват да се стичат
Опитвам се да ги спра, но безспирно-
Като тъжния вятър в дългата зимна нощ, не спират да се-
Стичат, стичат, стичат

(Дори и в сънищата ми, липсваш ми, липсваш ми)

*Опитвам се да ги задържа в себе си,
но сълзите ми започват да се стичат
Опитвам се да ги спра, но безспирно-
Като дъжд посред лятото, сълзите ми се-
Стичат, стичат, стичат

Тъжните ми сълзи, в тази зимна нощ не спират да се
Стичат, стичат, стичат





Няма коментари:

Публикуване на коментар